Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Annemarie Rijnveld
#2928227
Door omstandigheden zit ik te overwegen voor voorlopig even over te stappen op KVV voeding voor mijn honden. Ik ben druk bezig met het lezen van allerlei KVV produkten en de Voerwijzer, maar er blijven nog wat vragen.

1. Ik zie op de site van All Animal heel prooidier, maar zijn deze mixen inclusief vacht en veren?
2. Is Carnivoer erg fijn gemalen? Dat lees ik zo her en der...en Darf? (grofgemalen heeft mjn voorkeur)
Door M@rina
#2928254
Ik heb ervaring met darf redeljk grof gemalen, maar Tammega is bijv. nog grover gemalen.
All Animal is vrij fijn gemalen. Kiezenbrink is ook fijn gemalen maar daar moet je zelf spiervlees aan toevoegen, ik doe dat in stukjes erbij, dan is het ook weer grof.

Alaska vind ik net paté zo fijn gemalen. Tinl barfmenu is ook fijn gemalen en daarbij ook nog erg nat.
Door M@rina
#2928464
Ik voer het inderdaad zelf naast een aantal andere merken. Laatst hoorde ik wel wat over te vette mixen. Ik heb er een mail tegenaan gegooid bleek het inderdaad wat vetter te zijn, kwam door vettere lammeren.
Uit analyse kwam 15 á 16% vet, vergelijkbaar mat carnivoer, Bandit, Tinlo barrfmenu
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door