Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Danny
#2924211
Ik ga over 2 weken een weekje met de meiden naar Engeland.
De rabies is in orde. Nu alleen de laatste dingetjes nog.
Hoe zat het ook al weer? Hoeveel uur voor de overtocht een bezoekje aan de da? Moeten ze ontwoormt en vlooien spul krijgen??
Door Suzanne
#2924414
Uit pure interesse.. moeten ze aftekenen dat ze je de kuur meegeven of dat ze kuur erin doen...
(ik ben niet zo voor ontwormen en zou geloof ik zeggen "ik betaal wel, teken maar af, maar er wordt niets ingeduwd", maar ik weet dus niet of de DA moet teken voor het toedienen of meegeven..)

Suzanne
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2924416
Suzanne schreef: Uit pure interesse.. moeten ze aftekenen dat ze je de kuur meegeven of dat ze kuur erin doen...
(ik ben niet zo voor ontwormen en zou geloof ik zeggen "ik betaal wel, teken maar af, maar er wordt niets ingeduwd", maar ik weet dus niet of de DA moet teken voor het toedienen of meegeven..)

Suzanne
Ze dienen het toe omdat ze er voor af moeten tekenen.
In elk geval mijn da heeft het toegediend en zei ook dat het moest ondanks dat ik middels ontlasting onderzoek wist dat ze wormvrij was .
Door Martine-Tom
#2924446
Suzanne schreef: Uit pure interesse.. moeten ze aftekenen dat ze je de kuur meegeven of dat ze kuur erin doen...
(ik ben niet zo voor ontwormen en zou geloof ik zeggen "ik betaal wel, teken maar af, maar er wordt niets ingeduwd", maar ik weet dus niet of de DA moet teken voor het toedienen of meegeven..)

Suzanne
Lijkt me toch een soort fraude als een da aftekend voor een behandeling waarvan hij/zij al weet dat die niet gebeuren gaat. Denk dat geen enkele da daarmee akoord gaat, en geef ze eens ongelijk  ;)
Door Suzanne
#2924460
DAt is juist het lastige ;-)
Als ze namelijk moeten tekenen voor "pipet meegegeven" is dat geen fraude ;-) als ze moeten teken voor "zelf pipet erop gedaan" dan wel...

Suzanne
Door Danny
#2925017
Nog een vraagje; hoe doen jullie dat met geld? Hier bestellen, daar wisselen, of kun je daar makkelijk pinnen? We gaan vanuit Frankrijk met de boot.
Door Elvira
#2925233
ik pin ook altijd in Engeland, milbermax mag gebruikt worden voor ontworming voor Engeland, dus kan je gewoon mee nemen. Dierenarts ontwormt de hond zelf voordat hij aftekend.
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2928211
Veel plezier  :D
Dettol is veel goedkoper in Engeland dan hier  :D
En verder lekker in pubs eten  :D vaak prima eten en niet duur. Helaas mogen honden alleen vaak niet mee naar binnen :(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door