Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door vagebond
#2927763
De pups zijn nu 19 dagen oud. 's-Nachts nog de warmtelamp aan. Maar nu met het mooie weer wil ik hem uitlaten, dat kan toch makkelijk? Of moet ik dan de thermostaat op 18 zetten voor de nacht?
Vorige week met dat slechte weer stond ie de hele dag nog aan nl.
Gr. Ingrid
Door Lizzy
#2927769
Ik weet niet meer wanneer ik de lamp heb weggehaald maar bij mij is het qua omgevingstemperatuur niet onder de 20 graden geweest, ook niet in de nacht.
Door Bezcenna
#2927837
De pups moeten lekker bij mekaar liggen, maar niet "op een hoop" dan hebben ze koud.
Liggen ze ver verspreid, dan is het te warm. Als het te warm is, gaat moeder er ook niet graag bijliggen, vlucht ze zo gauw mogelijk.
Ben al jaren geleden gestopt met de temperatuur meten in de werpkist, ik kijk en zie wat er gebeurt.
Daarvoor dient de knop/stekker voor van je lamp.  8)
Door faya
#2928844
het nest hier is van 11 mei en ik heb lamp zowel overdag als in de nacht aanstaan, overdag omgevingstemperatuur 20-22 graden. Kan de lamp overdag uit....kijken maakt me onzeker, want mijn moederke vind het al gauw te warm. Pups liggen wel bij elkaar maar niet over elkaar heen, soms enkeling ook wat verder weg....
Door kaszi
#2929001
Hier is de lamp al 6 dagen weg, net een dag voor ze 1 week werden, maar het zijn dan ook goed gevulde puppen en op een vetbedje blijven ze ook beter warm.  Met het warme weer heb ik 1 deel van de kist zonder vetbed en soms liggen ze ook daar op te slapen. Ze liggen steeds gezellig bij elkaar als ze slapen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door