Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Sher
#2927689
Hallo allemaal.
Mijn naam is Tilly en een paar weken geleden is mijn maatje helaas overleden.  :sad:
Nu heb ik dus geen speelkameraadje meer en de wandelingen zijn nu best saai geworden. Wat ik nu heel graag zou willen is een wandelmaatje en ik wil niet discrimineren, maar vooral de kleinere hondjes spreken mij aan, ik ben zelf namelijk ook niet heel groot. Volgens de hondenschool ben ik maatje Toy, maar dat kan niet kloppen, want ik voel me best groot.  :coolsmiley: Grotere honden zijn geen bezwaar, maar dan vind ik het vooral leuk als ze voor mij wegrennen. Kleine hondjes opjagen is namelijk pesten en dat mag alleen ik.  :P
Even een foto van mij, zodat iedereen kan zien wat een lekker ding ik ben.
Afbeelding
Nog wat meer over mij:
- ik ben heel sociaal, vrolijk en makkelijk in de omgang
- ik heb slechte achterpootjes waar ik alles mee kan, maar als honden mij op mijn rug slaan word ik boos
- ik ben niet dol op pups, alleen als ze erg nederig zijn, want dan kan ik baas spelen
- ik wandel graag in het Larserbos, Harderbos, Roggebotbos
- ik kef nooit naar andere honden
- ik ga graag tot mijn buik in het water, maar zwem nooit
- ik vind het leuk om te graven en vies te worden
Nog even een paar foto's om te laten zien hoe leuk ik ben.  :angel:
Afbeelding
Dit vind ik dus leuk.
Afbeelding
Dit was een vergissinkje, waar ik liever niet meer over praat. Mijn baas heeft zich de tranen gelachen.  :-X
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2927735
Lieve Tilly,

Voor mij ben je de vrouw van mijn dromen! Ik zou je alles willen geven wat je leuk vindt, maar helaas staat mijn mandje best ver van die van jou.....

Liefs - Joris  :-*

Edit: Nu is Joep boos..... want die is ook dol op lieve kleine witte vrouwtjes... En hij houdt ook van water tot aan zijn buik, dus vindt hij dat hij beter bij Tilly past. Helaas staat zijn mand naast die van Joris.... ::)
Gebruikersavatar
Door Sher
#2927737
Herplaatsen?  :o
Nee hoor, ik vind de wandelingen voor haar zo saai nu. Ik doe mijn best met spelen, maar ik kan geen hond vervangen. Het zou dus leuk zijn als er af en toe een hondje met ons mee zou wandelen.  :)
Gebruikersavatar
Door Sher
#2927739
Pauline schreef: Lieve Tilly,

Voor mij ben je de vrouw van mijn dromen! Ik zou je alles willen geven wat je leuk vindt, maar helaas staat mijn mandje best ver van die van jou.....

Liefs - Joris  :-*

Edit: Nu is Joep boos..... want die is ook dol op lieve kleine witte vrouwtjes... En hij houdt ook van water tot aan zijn buik, dus vindt hij dat hij beter bij Tilly past. Helaas staat zijn mand naast die van Joris.... ::)
Dat had Tilly best leuk gevonden, twee knappe mannen!
Ach, misschien moet je er maar blij om zijn. Zo'n klein stiekem krengetje dat een wig  tussen jouw kanjers drijft. Volgens mij is de gedachte daaraan al teveel voor ze.  :P
Gebruikersavatar
Door Sher
#2927752
Veel te groot volgens Tilly.  :P
Ik denk ook niet dat jouw beren zich lekker laten opjagen door mijn Tilly en andere spelletjes weigert ze met grote honden.  :-[
Door Lil
#2927889
Begrijp ik goed dat ze andere honden opjaagt, maar het nooit omgedraaid wordt dat de hond waarmee ze speelt even haar mag jagen?

Ik ken misschien een hondje in die omgeving (weet niet of het vrouwtje wilt, maar dat is te vragen). Maar als die van jou de ander jaagt, dan kan ze uit angst wegrennen en is dan dus echt weg.
Gebruikersavatar
Door kira
#2927894
Sher schreef: Veel te groot volgens Tilly.  :P
Ik denk ook niet dat jouw beren zich lekker laten opjagen door mijn Tilly en andere spelletjes weigert ze met grote honden.  :-[
Haha nee die laten zich niet opjagen.
Gebruikersavatar
Door Sher
#2927904
Lil schreef: Begrijp ik goed dat ze andere honden opjaagt, maar het nooit omgedraaid wordt dat de hond waarmee ze speelt even haar mag jagen?

Ik ken misschien een hondje in die omgeving (weet niet of het vrouwtje wilt, maar dat is te vragen). Maar als die van jou de ander jaagt, dan kan ze uit angst wegrennen en is dan dus echt weg.
Nou, mijn hondje is wel supervriendelijk en jaagt niet echt honden weg.  ;)
Het was wel de manier waarop ze met Chispa speelde en dat beviel hen beiden goed. Bij kleinere hondjes wil ze ook wel op een andere manier spelen, maar ze is bij grotere honden al gauw te klein en teer voor een worstelpartij. Dat doet ze soms wel met de kat, maar die is eigenlijk ook sterker.  :P Ze is echt bijzonder vriendelijk en ik heb nog nooit een hond gezien die bang voor haar was. Bij grote honden gedraagt ze zich prima, maar spelen is dan moeilijk. Je ziet dat ook aan die grote honden. Toen Chispa er nog was, keken ze nooit zo lang naar haar.

Dat betekent niet dat het spelen met Tilly iemand moet worden opgedrongen hoor. Dan speel ik wel met haar, ook niet zo erg.  :P
Door Lexus-me
#2927924
Ik heb wel een kleine hond die meestal wel in is voor spelen... Ze houd van rennen, vooral als er iemand achter haar aan jaagt  ;)

Woon in Emmeloord dus dat is best af en toe te doen!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door