Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2927132
Met toestemming van de moderator even jullie aandacht:

Deze lieverd van11 jaar zoekt een gouden mandje.
Door vervelende prive omstandigheden( ziekte, scheiding en verlies van woning baas) pendelt hij nu tussen Goes en Amstelveen heen en weer.
Paul ( mijn vriend) is degene waar hij nu verblijft tegen gekomen met Sam en vroeg al naar de reden waarom hij  met deze hond liep ipv zijn eigen hondje.
Sam is dus 11 jaar, en is een zeer sociale en uitstekende luisterende reu( dacht gecastreerd maar weet dit niet meer zeker) Hij is ondanks zijn leeftijd helemaal gezond. Hij kan met andere honden en kinderen.
De hond is zeer goed verzorgd en moet door de droevige omstandigheden weg, niet omdat er met hem iets aan de hand is.

Ik heb de contact gegevens van degene waar hij verblijft in Amstelveen en kan deze verstrekken als er serieuze intresse is.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door lalabebe op ma 19 mei 2014, 12:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Martine-Tom
#2927137
Ahhh wat een knapperd!
Omdat ik lees Goes trekt het toch even de aandacht ;)
Ik kan er geen hond bij gebruiken maar zal mn oren open houden!
Gebruikersavatar
Door Zev
#2927167
Wat een leukerd, maar 3 is helaas teveel voor mij. Hopelijk vind hij snel zijn gouden mand! Als de mensen lid zijn van facebook is daar ook een groep 'border collie herplaatsing', ik denk dat hij daar best interesse zal krijgen!
Door bordie
#2927183
ach wat sneu....
als ik nena niet had gehad had het geen probleem geweest.
en had ik hem wel willen zien
veel succes met een huisje zoeken voor deze kanjer
want ik vind hem wel heel leuk
Door lalabebe
#2927187
Zev schreef: Wat een leukerd, maar 3 is helaas teveel voor mij. Hopelijk vind hij snel zijn gouden mand! Als de mensen lid zijn van facebook is daar ook een groep 'border collie herplaatsing', ik denk dat hij daar best interesse zal krijgen!
Dank voor de tip hij staat bij ons al op FB maar ik zal hem daar ook even op zetten. :)
#2928470
lalabebe schreef: Sam heeft een plekje,
Sam heeft nu een mandje bij een gezin gekregen.....fijn voor deze lieverd dat het zo snel is gegaan.
Dank voor het plaatsen hier :)
Fijn dat Sam een plekje heeft gevonden, best nog "snel" !
nova schreef: Gaaf!! Ook hier is een oudje-in-nood komen wonen, en echt, als ik ooit weer een herplaatser neem, dan wordt het weer een 10+++
Jim is dan maar 8 jaar maar snap helemaal wat je bedoeld  :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door