Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door emdcr
#2921867
We hebben Rusty een week geleden laten inenten. Normaal is hij een geweldige eter en heeft nooit moeite gehad om bordje leeg te eten. Nu laat ie opeens de helft van z'n maaltijd staan en loopt gewoon weg. Hij is verder voldoende actief en levendig.

Kan het zijn door de vaccinatie? Moet ik het blijven proberen? Of gewoonweg ander voer proberen, hij is nu al een weekje zo.
Door Lizzy
#2921890
Even opgezocht voor je, ja hoor, verlies van eetlust kan een bijwerking zijn van de enting. Ik zet je topic trouwens even in de vaccinatie-hoek.
Door emdcr
#2921899
Ohh dank je! Sorry dat ik het in het verkeerde topic heb geplaatst :-[ Maar bedankt, verklaard iig geval z'n gebrek aan eetlust, hopelijk is het over een paar daagjes weer voorbij..
Door emdcr
#2926761
Stond er toevallig ook op hoelang de bijwerkingen kunnen zijn? Het is nu 2 weken geleden dat we langs de DA zijn geweest en het is zo frustrerend om hem zo te zien, vooral omdat hij wat meer moet aankomen nu omdat hij aan de te slanke kant is. Wat raden jullie mij het beste aan? Als ik er dan bij sta en hem dan soort van 'aandring' om te eten dan doet hij wel meer z'n best. Anders loopt ie gewoon weg. Vind het zo jammer want hij was altijd heel enthousiast over al z'n maaltijden  :( :(
Door Lizzy
#2926851
Geen idee hoe lang dat kan duren. Misschien kun je die vraag het beste stellen aan een holistisch dierenarts. Een normale dierenarts zal zeggen "ach mevrouwtje, komt niet van de enting". Maar goed, het kan ook ergens anders door komen. Hij is verder wel helemaal gezond? Geen loopse teven in de buurt?
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door