Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Danny
#2924230
Bah ze liggen in hun poep! Je moet hun nestje eens uitmesten, hahaha!
Wat worden ze snel groot he! Ben benieuwd wanneer ze gaan vliegen!
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2926098
Vanavond kwam ik thuis, zat er een briefje op de voordeur:
er zit een duifje tussen de glasplaat, wil je hem redden?

Ojee ze zijn uitgevlogen.....
duifje 1 zat dus aan de verkeerde kant tussen de glasplaat, deze weer op het nest gezet.

Maar duifje 2 zat aan de andere kant van de glasplaat op de rand en durft ook niet echt te vliegen....

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door pike
#2926170
Ach ach wat zijn het toch een sukkeltjes! Het valt ook niet mee in de grote wereld. Maar ze zijn alsnog wel snel groot geworden. Morgen gaan ze hopelijk wel (een stukje) vliegen!
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2926314
één duifje gaat het niet redden.  :(
Degene die ik gisteren kon pakken die zat vanmorgen nog op het nest en vloog weg.
De andere ligt helemaal verzwakt aan de andere kant van de rand waar ik niet bij kan. Zo sneu mamam zit de hele tijd op het dak aan de overkant te roepen.
Door Martine-Tom
#2926315
Ahhhh, en met iets van een schepnetje ofzo zou dat lukken?  :-\
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#2926367
Ik heb dit topic weer even door gelezen, maar wat sneu nu op het laatst zo`n diertje het niet gaat redden, kan je idd niet iets met een schepnet doen?
Pa en ma voeren niet meer en zelf kan hij niets op dat richeltje, dan gaan ze hard achteruit...
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2926369
*Dorothea* schreef: één duifje gaat het niet redden.  :(
Degene die ik gisteren kon pakken die zat vanmorgen nog op het nest en vloog weg.
De andere ligt helemaal verzwakt aan de andere kant van de rand waar ik niet bij kan. Zo sneu mamam zit de hele tijd op het dak aan de overkant te roepen.

Oh ruk, kan je helemaal niets verzinnen om het duifje eruit te krijgen?
Gebruikersavatar
Door pike
#2926454
Sneu. Misschien heeft hij het afgelopen nacht te koud gehad zonder bescherming van de oudervogel(s) :-\
Dat vind ik het nare van vogelnestjes in je tuin of op balkon. Ontzettend leuk totdat ze uitvliegen. Er gaat zó vaak wat mis. Maar ja, het hoort er natuurlijk allemaal bij. Tortelduiven hebben meerdere nesten per jaar, misschien hebben ze later dit jaar meer succes.
Door robbiekomvoor
#2926524
*Dorothea* schreef: één duifje gaat het niet redden.  :(
Degene die ik gisteren kon pakken die zat vanmorgen nog op het nest en vloog weg.
De andere ligt helemaal verzwakt aan de andere kant van de rand waar ik niet bij kan. Zo sneu mamam zit de hele tijd op het dak aan de overkant te roepen.
Ik zou de brandweer bellen... :(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door