Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Riek
#2924557
Even een vraagje wat betreft aspergers.

Werkt dit bij honden ook vochtafdrijvend?

En gaat het er ook zo van stinken als bij mensen? ::)

Ze hebben vanavond alle drie wat aspergers gegeten, ze vonden het heerlijk (ik niet)
Maar ik wil even weten of het verstandig is dat ze vannacht niet achter het hek in de keuken zitten.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2924560
Ozzy zegt tegen de vlinders: lekker hè, autisten  :biggrin2:
Sorry, de taalpurist in mij is nog wakker  :-[

Ik heb geen flauw idee of asperges vochtafdrijvend werken bij honden, zou goed kunnen.  :g:
Door Martine-Tom
#2924563
Kim_S schreef: Ozzy zegt tegen de vlinders: lekker hè, autisten  :biggrin2:
Nou durf ik helemaal niet meer bij je langs te komen  :nerves:
Gebruikersavatar
Door Riek
#2924565
Martine-Tom schreef: AspergeRs zijn mensen met autisme  :biggrin2:
Ach jee, ik heb ze een hapje Casper gegeven  :biggrin2: :biggrin2:
Vandaar dat ik toen ik er hier naar zocht helemaal niets over tegen kwam.

Ik zoek even op Asperges, misschien levert dat wel wat op. Ik vond het al zo raar  ;D ;D
Door Martine-Tom
#2924566
Riek schreef: Ach jee, ik heb ze een hapje Casper gegeven  :biggrin2: :biggrin2:
Vandaar dat ik toen ik er hier naar zocht helemaal niets over tegen kwam.

Ik zoek even op Asperges, misschien levert dat wel wat op. Ik vond het al zo raar  ;D ;D
;D
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2924612
Martine-Tom schreef: Nou durf ik helemaal niet meer bij je langs te komen  :nerves:
8)
Door Lil
#2926341
On topic: Boris plast vaker als hij asperges heeft gehad. Denk dat het vochtafdrijvend werkt. Het is mij niet opgevallen dat de urine van de honden na het eten anders ruikt. Jones plast ook niet meer dan anders na het eten van asperges (ze krijgen hier behoorlijke porties in 1 keer hiervan).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door