Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door *loes*
#2925983
Hopelijk zijn er nog wat duimpjes over, Nadat bij een controle mri voor de copd en emfyseem een verdacht vlekje op mijn man zijn onder kwab van zijn linker long werd ontdekt , word morgen de linker onder kwab verwijdert, bij de petscan kwam alleen dit plekje naar boven, dus we bidden en duimen dat het met het verwijderen van dit plekje ook klaar is, ondanks dat alles wijst op longkanker, is dat pas zeker nadat het er uit is en op kweek geweest is, maar zekerheid voor alles. de operatie duurt 4 uur,mijn man is zijn nuchtere zelf, het is zo het is, soms zou ik wat meer man willen zijn  :-\
Gebruikersavatar
Door Extreme
#2926027
Natuurlijk ga ik meeduimen dat het meevalt.
Bah lijkt wel of je overal hoort en leest over kanker, familie, werk, en hier op BP.
Sterkte voor je man en jou morgen voor zijn operatie, maar ook voor de uitslag dat deze 1000% meevalt.

En je man is nuchter, hmmmm mannen uiten zich moeilijker, maar diep van binnen ....., voor jou heel veel sterkte tijdens het wachten van de operatie.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door