Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Lothlórien
#2925587
Hallo allemaal,

Hoewel ik hier niet zo veel zal posten, toch maar even voorstellen. Ik ben Jiska en wij hebben twee cairnterriers van 7 en 9 jaar oud. Ik ben langzaam maar zeker ontdooid voor het barf-idee. Ik blijf nog een beetje op mijn hoede, bang dat voeren met barf veel te moeilijk is om alles netjes in balans te krijgen, bang dat mijn honden bij enkel barf tekorten van het een of ander krijgen... maar toch: zoals gezegd, ik ontdooi langzaam en laat mij steeds meer ervan overtuigen dat het beter is dan brokken.
Op dit moment geef ik sporadisch barf als hoofdvoer, ze eten nog steeds brokken (ook omdat de oudste, die gevoelig is op zijn darmen en kieskeurig, enorm aan de brokken gewend is en vers vlees lang niet altijd lust) en KVV (gemak dient mens en hond).
Wat ik echter steeds meer doe, is diverse soorten vlees en vis in mijn dehydrator en zo verwerken tot snacks. Ze krijgen steeds royaler snacks, ook al omdat ik ze steeds vaker laat speuren naar snacks om ze lekker bezig te houden, en dan halveer ik de brokken.

Ik ben vooral lid geworden om wat te lezen hier in jullie ervaringen, om de zoekfunctie te kunnen gebruiken, en -aap uit de mouw moment- om aan te kunnen haken bij bestellingen ;)
Laatst gewijzigd door Lothlórien op wo 14 mei 2014, 01:57, 1 keer totaal gewijzigd.
#2926057
Welkom hier! En ach, over een jaar "spreken" we elkaar weer en ben je waarschijnlijk een die-hard barfer! ;D Bedenk maar gewoon: als je huisdier met vers voer tekorten zou oplopen, zouden wij hier niet in groten getale vers voeren. :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door