Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Suzanne
#2925441
Hoi,
Er ontstaat onzekerheid ;-)

Kan ik straks aan pup in feite "alles" geven mits het niet te hard is en zijn gebitje het gewoon aankan? Ik heb dingen in huis als gedroogde belonignssnoepjes (kipvlees, kiporgaan, runderhart, lamshart, runderlong....)  Dat lijkt me geen punt.

Grotere stukken gedroogde runderlip zijn gevoelsmatig wat te hard?

Gedroogde luchtpijp moet denk ik kunnen?

Pup is een schotse herdershond (althans.. daar gaan we 'm voor kopen ;-)  en wordt rauw afgespeend.

Is het puur "gezond verstand gebruiken" of zijn er echt dingen waar ik specifiek op moet letten.

Ik snap dat als ik een groter stuk orgaan te knabbelen geef hij wel 's wat andere ontlasting kan hebben ;-)

Suzanne
Gebruikersavatar
Door Aurora Borealis
#2925698
Onze pup at alles, terveurense herder, hij knaagt alles naar binnen. Die kleine tanden zijn vlijmscherp en kunnen echt heel veel.
Gewoon proberen zou ik zeggen. Met sommige gedroogde spullen (luchtpijp en lippen) was hij lekker lang bezig maar op ging het zeker.

Succes en ook nog gefeliciteerd met je nieuwe huisgenoot.
Door Suzanne
#2925952
DAnk.. hij moet nog komen.. herstel: hij moet nog geboren worden ;-)

Maar ik probeer alvast over de dingen na te denken.. waarschijnlijk kom ik een eind als ik mijn gezonde verstand gebruik ;-)

Suzanne
Gebruikersavatar
Door nova
#2931705
Pupsel krijgt  nu wel eens een  stuk runderlip, te groot om door te slikken, en te hard om er wat vanaf te krijgen. Maar ze  bijt en sabbelt er naar hartenlust op, als tijdverdrijf is t een geslaagd iets
Door Tobi Kooiker
#2932281
Mijn pup (kooikerhondje dus kleiner schat ik zo ;) ) is nu 10 weken en heeft al een aantal gedroogde kippenvoetjes op. Het is keihard, ik hou toezicht, maar hij eet het netjes op.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door