Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door lightning
#2924128
Aangezien ik al 6 weken ziek thuis zit omdat het op mijn werk niet houdbaar is met mijn fibro om in die omstandigheden te werken ben ik nu gedwongen om naar mijn werk te gaan. Niet om te werken, maar voor een arbeid hygiënist. Maak me daar ook geen zorgen om, maar meer om het feit dat ze me dwingen om te blijven voor een gesprek. Daar ze al hele persoonlijke vragen stellen die niet mogen, vrees ik er voor. Daar stress niet goed is voor mij en ik nu echt veel pijn heb ben ik gewoon bang. Lastig voor mij te hanteren, heb daar nu moeite mee. Voor mijn traject is dit ook niet goed en gezond. heb al een zaaknummer aangevraagd bij mijn rechtsbijstand daar er dingen gebeuren die niet mogen. Deze spanningen kan ik er niet bij hebben extra. Ik start namelijk over 2 dagen met mijn revalidatie traject en op deze manier is die niet haalbaar om daarbij te zijn. Ben zo blij als deze dag voorbij is, kan ik weer beter adem halen en slapen. Willen jullie duimen dat het mee valt?
Door Fido
#2924160
Werkgevers worden door de wet/regels gedwongen om dingen uit te voeren die ze liever ook anders zouden zien. Helaas het is niet anders....  :-\

Je komt vast door deze dag heen en daarna maar weer verder zien.
Door lightning
#2924165
Mijn probleem is vervoer, naar bedrijfsarts was al met mijn man omdat ik dat gewoon niet meer kan op dit moment, voordeel dat mijn man toen vrij was. Nou word ik wel gehaald door de casemanager, maar die stelt zulke persoonlijke vragen die ze niet mogen stellen. De bedrijf hygiënist moet wel komen het is niet vol te houden en niet alleen voor mij ongezond.

Daarbij is ook wel bekend dat ik moeite heb met de manager zelf en ik niet alleen. Op dit moment kan ik geen (zware) gesprekken aan dus ga dat ook proberen te vermijden. Heb al zoveel aan mijn hoofd en moet al zoveel dingen verwerken ( nu natuurlijk mijn paps er nog bij) dat ik hier heel veel moeite mee heb te dealen. Het lukt, maar ik houd me zelf bezig al hoewel dat weer slecht is voor mij.... over dik een uur word ik gehaald en om 11 uur is het hele gebeuren.
Gebruikersavatar
Door Arkay
#2924396
Ik hoop dat het een beetje oke gegaan is, op persoonlijke vragen hoef je geen antwoord te geven en dat mag je ook "gewoon" zeggen tegen je casemaneger.
Een wat meer ontspannen sfeer is veel prettiger praten maar niet elke leidinggevende kan dat.
Door lightning
#2924802
Hoi,

Uhhh ja ik was behoorlijk gesloopt. Had ok even nergens puf voor en ben als een blok thuis in slaap gevallen.

Was ook zwaar, de manager zei recht in mijn gezich: Het wil er bij mij niet in dat jij nu last hebt, het is niet koud >:(... A wel we gaan het mee maken of er echt ook iets gaat gebeuren daar nu.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2924839
lightning schreef: Hoi,

Uhhh ja ik was behoorlijk gesloopt. Had ok even nergens puf voor en ben als een blok thuis in slaap gevallen.

Was ook zwaar, de manager zei recht in mijn gezich: Het wil er bij mij niet in dat jij nu last hebt, het is niet koud >:(... A wel we gaan het mee maken of er echt ook iets gaat gebeuren daar nu.
:o

Echt wel!! Ik zat gister met dekentjes op de bank en heb alweer sinds vrijdag een extra trui (zo'n over-vest) aan...  :cold:

En daarbij (ik heb alleen maar kniepijn, natuurlijk niet te vergelijken met andere dingen, maar wel zelfde effect) heb ik ook last bij vermoeidheid, en dat speelt zo'n baas op deze manier juist in de kaart...
Door lightning
#2924932
Ik zit ook geregeld met dekentjes in huis. Er werd gesproken over thermokleding. Is dat realistisch van een werkgever dat ik dat maar moet aandoen? standaard altijd? Typen met handschoenen enz enz??? :(
Door lightning
#2924949
Ja klopt het is op dit moment een cirkeltje waar ik in zit wat (nu) niet doorbroken (kan) worden en ik weet ook voor nu niet hoe.

Dat van de fibro heb ik inderdaad gelezen die ging al rond op facebook 2 weken terug ;)...

Maar ja op mijn werk zien ze niet dat ik ziek ben dat is vaak het probleem en zoals bekend heb ik niet zo'n fijne manager :-\...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door