Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2923991
Ik heb daarnet met Hilje overleg gehad en het lijkt ons geen goed plan om de wandeling van 14 juni door te laten gaan. Het wordt de komende dagen warm weer, in Hellendoorn is nagenoeg geen water, dus het is niet te doen voor honden die niet goed tegen de warmte kunnen.

Ons voorstel is nu om de wandeling door te schuiven naar september/oktober. Uiteraard komt er dan een nieuwe topic.

Als er mensen zijn die wel willen wandelen dan houden we jullie natuurlijk niet tegen. Laat het me dan even weten als ik HT moet bestellen!

Sorry... maar het weer heb je nu eenmaal niet in de hand.



Hilje (Daantje) en ik willen heel graag weer een keer wandelen in Hellendoorn en daarna eventueel HT-en bij De Uitkijk.

Nu "moet" het bijna wel zaterdag de 14de juni worden omdat het zondags Vaderdag is en het weekend daarna is er een grote vleeslevering. Daarna wordt het algauw te warm, dus..... Hebben we heel ondemocratisch besloten om voor 14 juni te gaan. Dus..... wie vind het leuk om ook mee te gaan en een high tea te gebruiken, wat uiteraard geen moeten is.

Pauline met Joep & Joris
Hilje HT
Anja met Abbey
Karin met misschien Oscar HT
Shiva met Kaya en Chakotay HT
Leo en Astrid met Sofi HT en HK
Nicolioo met Boris
Kim_S ?
Angelique met Charlie HT ?
Michiel die bij Angelique hoort, maar later komt en wel wil HT-en ?
Ronald HT
Barbara met 3 chinezen HT
Eelke HT ? ? ?
Connie met Twix, Ella en Blues
Nynke met Jeppe en Pezzo
Laatst gewijzigd door Pauline op wo 04 jun 2014, 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.
#2924044
Ondanks dat het een niet zo hele fijne datum is (Vrijdag al naar Deventer op en neer en zondag ook  ;) ) heb ik nog steeds de balen dat ik vorige keer niet kon. Dus JA! Heel graag en met HT. Ik kom dan zonder aanhang dus er ruimte in mijn auto voor meerijders  ;)
#2924090
Oh dat lijkt ons wel heel leuk!

Moeten we alleen even zien hoe we dat met Sofi doen, want dan is het waarschijnlijk wel te warm om haar in de auto te laten en al die honden bij elkaar op terras of veranda, dat is voor haar wel erg moeilijk...

Maar paar jaar geleden ook gedaan en toen ging het goed.
Dus wie weet gaan we mee?
#2924105
Misschien wel, ik kom dan alleen met Boris onze puberexreu, die kan wel wat sociale lessen gebruiken. En het lijkt mij wel gezellig een flinke wandeling te maken met een groepje.
Alleen als er een echt pittig dominante reu meegaat die bij irritatie wil ingrijpen haak ik af, Boris heeft nog een blok beton voor zijn harses.
#2924308
Maxi's 3-tal schreef: Ohhhh, ik zou zo graag mee willen net als vorig jaar, maar dan met krullenbol!
(En nee, daar bedoel ik niet Michiel mee maar Charlie  :biggrin2: )

Maar het is een werkzaterdag voor Michiel en ik kan amper langer lopen dan een half uurtje, dus ik denk er nog even over na.
Hmm... ik zie ook niet echt kans om veel langer dan een half uur/drie kwartier te lopen... Lotgenootje?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door