Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door kiara
#2923815
ik had een bestelling gedaan bij de huisdieren dokter en kreeg er wel een heel goed boekje bij met allemaal verschillende aandoeningen/tips wat je kan geven bij je huisdier
op basis van chineese kruiden waaronder dus ook iets voor vlooien/teken zonder gifstoffen maar waarbij ze wel vrijwel direkt worden gedood.
Nou ben ik benieuwt of iemand dat al gebruikt en ook hoe de hond/kat erop reageerd ,want heb nu het probleem hotspot door tekenband scalbibor die hoef ik dus niet meer
Door Skyline
#2923827
Bestel pillen tegen incontinentie en voor Sky der spieren bij de huisdieren dokter
De eerste werken goed, voor der spieren weet ik nog niet, slikt ze pas een paar dagen

Maar nog nooit een boekje van ze gehad....
Gebruikersavatar
Door kiara
#2923906
Skyline schreef: Bestel pillen tegen incontinentie en voor Sky der spieren bij de huisdieren dokter
De eerste werken goed, voor der spieren weet ik nog niet, slikt ze pas een paar dagen

Maar nog nooit een boekje van ze gehad....
misschien even maitje sturen ;) is best uitgebreid boekje waar heel veel info instaat ;)
Door Ruisje
#2923993
Vorig jaar heb ik de tickfree besteld en gebruikt. Werkte prima! Moet dit jaar nog beginnen... ;)
Wij hadden ook de incontinentiepillen voor Buzzer, hij is er jaren nagenoeg droog opgebleven.
Gebruikersavatar
Door kiara
#2924077
Toch wel goed dan denk ik ik heb nu de zilver colloïdaal zalf (sorry weet effe niet hoe je het schrijft)
Bestelt en ook gelijk maar de oor cleaner en evt voor oor ontsteking
Hebben ze straks denk ik toch weer last van en altijd handig om in huis te hebben
Het is jammer dat ik het niet eerder wist maar anders had ik de zilver druppels ook gedaan ipv de reguliere ab , hoop niet dat ze nog is hotspot krijgt maar dan weet ik wel wat ik ga gebruiken
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door