Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Corine1981
#2920652
Omdat ik er niets over kan vinden op het forum, wilde ik hier even kwijt dat Yeye het super doet op dit huismerk van Caroba.
De ontlasting is nog veel minder dan met CB (waarschijnlijk door het ontbreken van rijst ?)
En ze glimt als een aal  ;D

Had nog twee plakjes CB over en gelijk weer meer ontlasting.

Ik ben wel benieuwd of andere forumers het wel eens geven.
Ik heb nu de totaal besteld, volgende week wat enkele smaakjes erbij voor de afwisseling.
Door Tobi Kooiker
#2920669
Gisteren heb ik geit en kip binnen gekregen.
Lam heb ik eerder al eens gehad. Ik ben ook tevreden.
Ik wissel met andere merken, dus ik heb niet elke keer een bepaald diersoort van 1 merk.
Door Diego
#2920735
Wat toevallig dat ik dit nu lees, ik zat van de week te kijken op de site van Caroba en vroeg me af of dit wat was. Ik zie er verder ook nergens iets over en de website is ook niet zo duidelijk van meat4dogs.
Fijn dat het goed bevalt! Proberen waard dus.
Door Diego
#2920780
Even rond gelezen en het is eerder hier iets over neergezet ( maar nu ben ik het weer kwijt ) .
Ook las ik ergens dat het van Darf is, de goedkopere variant dan.  Zou het dan ook biologisch zijn?
Gebruikersavatar
Door Corine1981
#2920994
Ik vond dat het iets vergelijkbaars moest zijn met dacht ik Degomeat qua samenstelling?
Volgens Caroba zelf is het echt hun eigen merk en zijn ze nog bezig met de analyses...
Heb wel een lijstje wat er in de totaal voer zit en voor mij leek het te gaan om de afwezigheid van plantaardige oliën (na een poepfestijn met ander voer).
Ze poepte echter nóg meer van CB dan met meat4dogs dus allicht dat de rijst ook niet echt meehelpt bij puplief...
Gebruikersavatar
Door Arkay
#2922442
als ik het goed heb is degomeat en meat4dogs hetzelfde.
Het enige verschil is dat je bij meat4dogs grotere bestellingen plaatst waardoor het wat goedkoper geleverd kan worden.

hmm net even google erop losgelaten en dan kom ik op een andere site terecht en die is van caroba , vreemd
nouja ik weet dat degomeat ook een lijn heeft voor als je grotere hoeveelheden bestelt

dit is een oud topic erover
http://www.barfplaats.nl/forum/viewtopic.php?t=4
Door syiryo
#2922480
[quote="Arkay"]
als ik het goed heb is degomeat en meat4dogs hetzelfde.
Het enige verschil is dat je bij meat4dogs grotere bestellingen plaatst waardoor het wat goedkoper geleverd kan worden.

hmm net even google erop losgelaten en dan kom ik op een andere site terecht en die is van caroba , vreemd
nouja ik weet dat degomeat ook een lijn heeft voor als je grotere hoeveelheden bestelt

dit is een oud topic erover
http://www.barfplaats.nl/forum/viewtopic.php?t=4
[/quote]


euh... is het niet dat degomeat het zelfde is als best4dogs??  :D :D
Door Martine-Tom
#2922550
[quote="Arkay"]
ja dat was het, kon het ook niet vinden en zelf bestel ik nooit bij best4dogs enkel degomeat
[/quote]Best4Dogs/degomeat is hetzelfde, Meat4Dogs is een ander merk  ;)
Door hamada
#2922750
Hier reageren de honden goed op Meat4dogs. Met Darf , , Naturis hadden ze erg harde ontlasting. Ook met sommige smaken Carnivoer en Kiezebrink. Nu dus niet meer met Meat4dogs.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door