Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door TMG1961
#2921003
Ik heb hier een aluminium ligbed liggen. Binnenmaat is 72x92 cm. Er moet alleen een plaat ingelegd worden, die kan op 4 punten vastgezet worden of er gewoon los in liggen.

Hij mag gratis afgehaald worden in Brunssum

Het is zo'n ligbed
Afbeelding
Laatst gewijzigd door TMG1961 op do 08 mei 2014, 10:14, 1 keer totaal gewijzigd.
#2922475
Er is een BP lid dat het ligbed graag wil hebben. Echter een miniscul probleempje. Hij moet er naar toe en ze woont een klein beetje uit de buurt. Dus bij deze de vraag..hoe krijgen we het ligbed van Brunssum naar Scandinavië als ik het goed herinner?
#2922502
TMG1961 schreef: Is niet Anne..hij moet naar Esther Q, die woont volgens mij nog ietsje noordelijker
Meneer Anne rijdt eind mei (23.5) van Leipzig naar waar wij wonen in Zweden; dan is het nog ca. 300 km tot Esther. Plek voor het bed hebben we wel in de camper of de aanhanger, maar het ding mot nog effe naar Leipzig natuurlijk...

De volgende poging zou in juni kunnen zijn; dan ga ik inderdaad naar Nadia en zou ik het bed kunnen ophalen - moet wel in een  verlengde Golf passen, toch? Wij rijden vervolgens eind augustus weer naar ons huis in Zweden.
#2922509
Alternatief zou je Kim_S kunnen vragen of die nog plek heeft in de auto, die rijdt eind juli naar ons huis in Zweden. Het gaat toch alleen om het frame, nietwaar, zonder de plaat waar de hond op ligt? Misschien zou het frame via een bp-lijntje bij Kim terecht kunnen komen.
#2922518
TMG1961 schreef: oke, in Zweden komt ie al..nu nog de laatste 300 km. Het gaat inderdaad alleen om het frame, zonder plaat. Weegt 3 keer niks, is alleen een beetje onhandig kwa maat..ruim 95 x 75 cm
Misschien wil Michiel weer op vakantie langskomen en de noordpool nog eens van dichtbij bekijken. :biggrin2: En ach, anders komt Esther het frame wel een keer halen; 300 löllige kilometertjes, wat is dat nou, voor Zweedse begrippen. :P
#2922519
Meneer S zegt dat ik straks niet meer in de auto pas als we gaan  ::)
Ik zal kijken of ik hem nog kan overtuigen dat het heus wel past  :biggrin2:

Anne, enig idee hoe lang het rijden is die 300 km naar Esther? In NL / DE zou je zeggen een uurtje of 3, maar onze ervaring in Zweden is dat we daar veel langer doen over dat soort afstanden. Misschien wel leuk, een uitstapje tzt  ::)
#2922522
Kim_S schreef: Meneer S zegt dat ik straks niet meer in de auto pas als we gaan  ::)
Ik zal kijken of ik hem nog kan overtuigen dat het heus wel past  :biggrin2:

Anne, enig idee hoe lang het rijden is die 300 km naar Esther? In NL / DE zou je zeggen een uurtje of 3, maar onze ervaring in Zweden is dat we daar veel langer doen over dat soort afstanden. Misschien wel leuk, een uitstapje tzt  ::)
Nee, geen idee. Ik ga in Zweden uit van een gemiddelde snelheid van 70 km/h, dan ben je dus wel een uur of 4-5 onderweg. Geen dagtripje dus, maar Esther heeft vast nog wel een paar husky's die als matras kunnen dienen voor een overnachting. :biggrin2:
Door Martine-Tom
#2922525
Anne in Duitsland schreef: Nee, geen idee. Ik ga in Zweden uit van een gemiddelde snelheid van 70 km/h, dan ben je dus wel een uur of 4-5 onderweg. Geen dagtripje dus, maar Esther heeft vast nog wel een paar husky's die als matras kunnen dienen voor een overnachting. :biggrin2:
Ja romantisch onder de sterrenhemel tewijl tante Anne op de kids past!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door