Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#2922341
Een maand of 10 geleden vond ik een kittentje onder een bank, voor mijn ogen gedumpt.
Dat kleine katje heb ik meegenomen en heeft een gouden mandje bij de buurman gekregen, en hij komt hier vrijwel dagelijks over de vloer door zijn prive kattenluikje...we grappen wel eens dat we gedeelde voogdij hebben over hem  :biggrin2:
Het is een enorm lekker ding geworden. Een stevige vent van nu al ruim 5 kilo, eet nog steeds vers  :)

Dus feest vandaag! Hij blijft een bijzonder plekje houden bij mij en ben heel blij dat ik hem van zo dichtbij kan zien opgroeien  :)

Afbeelding
Door Anne in Zweden
#2922371
Ooow, Bamihap is een grote jongen geworden! Wat heeft ie het toch goed getroffen, ondanks de rotte start in zijn leventje. Geef hem een felicitatiezoen op z'n lieve snuitje van me!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2922416
Goh, is dat echt alweer zo'n tijd terug?
Gefeliciteerd Bami, je bent een mooie jongen die het goed heeft getroffen met twee huisjes  ;D
Door Martine-Tom
#2922424
dinky89 schreef: Goh, is dat echt alweer zo'n tijd terug?
Gefeliciteerd Bami, je bent een mooie jongen die het goed heeft getroffen met twee huisjes  ;D
Ja gaat snel he  :o
Ik weet het niet meer precies, hij woog toen 1.4 kilo en werd geschat op 10 tot 14 weken, toen hij eenmaal ging wisselen heeft buum besloten dat ie toen 6 maanden zou zijn en terugrekenend zou hij dan nu een jaar zijn, dus idd een maand of 10 geleden was het alweer dat die **** hem onder een bankje mikte...

Hij is zo leuk! We weten inmiddels wel waarom ze hem gedumpt hebben, het is een enorm levendig katje die als je hem geen uitdaging geeft je hele huis sloopt, buum is er druk mee  :biggrin2:
Planten zijn al in veiligheid gebracht, bank is half aan gort enz...
En hij heeft ook het 1 en ander meegemaakt denken we, het is een enorm schrikachtig katje voor geluid, dus wsl hebben ze hem met lawaai proberen af te schrikken ofzo. Hier heb ik geen problemen met hem, hier heeft ie 2 katten en een hond om te slopen dus laat hij mijn spullen met rust  :biggrin2: Het staat nog steeds op de planning dat ie een broer of zus gaat krijgen, hoop dat dat deze zomer gaat gebeuren, zou voor hem geweldig zijn! (En ja die gaat Nasi heten  :biggrin2: Mijn voorstel "nummel 66 sambal bij" is afgekeurd  ;D)

Ik vind het genieten, heerlijk beest is het  :-*
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2922488
Jeetje, wat is die snel groot geworden (of loopt mijn biologische klok zo langzaam?  :-X )
Gefeliciteerd lieve Bami!! :birthday:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door