Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pijja82
#2922275
Hoi allemaal,

Ik heb besloten om me maar even op deze manier voor te stellen aangezien ik niet direct vragen heb.  ;)
Ik ben Elvera, woon in Rhoon (bij Rotterdam), ben 31 jaar en voer al heel wat jaren rauw. Voornamelijk zelf samengesteld en prooidieren.
Ik heb 2 honden:
Yunah, bruine Labrador teef van bijna 11 jaar en Maddox, bruine Labrador reu van bijna 3 jaar (herplaatser).
Verder heb ik nog 2 EK katten: Jonesy, rood-witte kater en Fay, zwart-witte poes, beiden zijn inmiddels 6 jaar oud.
Alle dieren zijn hier gelijk op rauw gezet.

Ik ben momenteel met Maddox aan het elimineren ivm voedselallergie (heb hem op brokken gekregen). In stapjes breid ik zijn menu uit en dat gaat gelukkig goed, altijd een voordeel als je al gewend bent om rauw te voeren en zelf samen te stellen!  :biggrin2:
Ik weet niet wie mijn voorstelbericht leest, maar een aantal mensen kennen me wel via FB.
Ook ben ik zo'n 8-10 jaar geleden actief geweest op verschillende forums samen met mijn zus Mariëlle (met zwarte Labrador Yari).
Na jaren van afwezigheid (ziekte) ben ik weer terug...
Ik wil vooral mijn kennis opfrissen m.b.t. probiotica, kruiden, Kefir etc en ik ben geïnteresseerd in lijntjes/groepsbestellingen m.b.t. producten/prooidieren.
Ik heb er zin in! ;D


Groetjes van Elvera (en Yunah, Maddox, Jonesy & Fay)
Door Aafke
#2922279
Hallo Elvera maar ook Yunah, Maddox, Jonesy and Fay

Van harte welkom op BP, ik ben hier zelf ook nog nieuw, dus op het moment vooral aan het inlezen.
Ik merk dat ik weer Engels  er tussen door gooi, sorry, ik heb een Amerikaanse man die op het moment niet thuis is, ik chat heel erg veel met hem via skype, eigenlijk elk moment dat hij even vrij is, als het goed is komt hij aan het eind van deze maand weer naar ons toe en tegen die tijd valt hopelijk de beslissing waar we naar toe gaan.
Het ziet er naar uit dat we naar Zweden gaan maar niets is nog zeker, het meeste van onze spullen staat in een container klaar om verzonden te worden en ikzelf ben bij mijn ouders met Chica. Als het goed is (dat willen we graag) wordt dit wel de laatste keer dat we verhuizen.

Maar goed neem mij niet kwalijk als ik er Engels tussen door gooi, hoogst waarschijnlijk ben ik dan weer net van de chat af met mijn man.

Nogmaals van harte welkom en veel BP plezier en heb de hoop dat bij problemen en of vragen altijd iemand kan helpen hier op BP.

Groetjes, Aafke
Gebruikersavatar
Door Else
#2922283
Welkom!! Iemand al iets over foto's gezegd ;)
2 bruine labjes moeten we ff kunnen bekijken :)
Door Anne in Zweden
#2922463
Welkom op barfplaats, Elvera en beestenboel! En inderdaad: foto's worden hier altijd errug op prijs gesteld! :biggrin2:


@Aafke: wat een mooi hondje is Chica!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door