Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Fido
#2922095
Het is er door, het vergde veel geduld  ::) vanwege een bestemmingswijziging maar het gaat definitief door.
Het is allemaal best snel gegaan in januari nog geen idee, in februari op ons pad en toen het traject ingegaan. Naast dit alles loopt er een traject van Sterkliniek en dat is volgende maand afgerond. We krijgen een nieuwe naam en een nieuw pand  :circle:

Er is een kleine kink in de kabel gekomen en dat is dat ik eind maart gevallen ben tijdens het werken. Ondertussen een MRI gehad en de uitslag is heel erg tegen gevallen. Achterste kruisband kapot, voorste kruisband gedeeltelijk gescheurd, los fragment en mediaal meniscus een scheur  :-X
Operatie en lange revalidatie in het verschiet en dat komt zooooooooo lekker uit  :-X :-X :-X :-X

Maar het mag de pret niet drukken  :biggrin2:
#2922141
Fido schreef: Het is er door, het vergde veel geduld  ::) vanwege een bestemmingswijziging maar het gaat definitief door.
Het is allemaal best snel gegaan in januari nog geen idee, in februari op ons pad en toen het traject ingegaan. Naast dit alles loopt er een traject van Sterkliniek en dat is volgende maand afgerond. We krijgen een nieuwe naam en een nieuw pand  :circle:
Gaaf! Van harte gefeliciteerd!
Mag je de nieuwe naam al verklappen? Dat vind ik eerlijk gezegd best jammer, ik vond Any Animal wel erg goed gevonden....
Er is een kleine kink in de kabel gekomen en dat is dat ik eind maart gevallen ben tijdens het werken. Ondertussen een MRI gehad en de uitslag is heel erg tegen gevallen. Achterste kruisband kapot, voorste kruisband gedeeltelijk gescheurd, los fragment en mediaal meniscus een scheur  :-X
Operatie en lange revalidatie in het verschiet en dat komt zooooooooo lekker uit  :-X :-X :-X :-X
Oh, dit is minder zeg :-\
Wat een gedoe..... Heel veel sterkte, met de operatie en met de revalidatie!
Maar het mag de pret niet drukken  :biggrin2:
That's the spirit :)
#2922149
A wat balen van je knie, heel veel sterkte daarmee.

Ben erg benieuwd naar de nieuwe naam, het adres heb ik al gezien.
Prima locatie zo te zien, lekker eigen parkeerterrein en niet meer door het dorp. (ik kom morgen weer met 2 honden om te titeren, nog een keer door het dorp haha)
#2922230
Lizzy schreef: Gaaf! Van harte gefeliciteerd!
Mag je de nieuwe naam al verklappen? Dat vind ik eerlijk gezegd best jammer, ik vond Any Animal wel erg goed gevonden....
Oh, dit is minder zeg :-\
Wat een gedoe..... Heel veel sterkte, met de operatie en met de revalidatie!
That's the spirit :)
Ik ook en die naam heeft heel wat opgebouwd dus heb ik aangegeven dat ik die niet wil loslaten. Officieel kan ik de naam niet schrijven maar ik kan een truukje gebruiken dat ik het niet opschrijf  :biggrin2:

* kliniek Any Animal Heiloo

Geen schokkende verandering maar het eerste gedeelte van de naam mag je niet zomaar als praktijk gebruiken. Begin volgende maand hebben we de finale toetsing van Lloyds en dat is best wel een beetje heel erruggg spannend. Het is een heel leerzaam traject geweest en ze wilde ons er graag bij hebben als praktijk omdat wij inzichten, ideeën en kennis hebben die de gemiddelde praktijk niet heeft. Ja ja onze visie onder andere over rauwe voeding wordt volledig geaccepteerd  :)
#2923856
Super dat het allemaal gaat lukken met de nieuwe locatie!  :) En lekker dicht bij Carnivoer (lekker praktisch voor jullie vooral!). Ik ben heel blij voor jullie!

Ohw sjips, je knie is zeker een tegenvaller...  :( En het komt nóóit uit, maar dit is allemaal wel erg zuur ja... Sterkte!  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door