Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2921814
Eind jaren 90 ben ik een paar keer met de honden op vakantie geweest. Ik meen dat het edogaction ofzoiets heette en het hoorde bij een dierenpension in Brummen. Ik ben toen van Brummen naar Hardewijk gewandeld, in 4 dagen. Snachts op een camping slapen, tentjes waren al opgezet, eten werd voor gezorgd. Max 20 mensen, max 2 honden pp.

Kent iemand dat? Het bestaat inmiddels niet meer. Heb er wel eens naar gezocht toen Oscar nog gewoon los kon lopen en het me wel wat leek om weer te gaan doen. Ik dacht, misschien zijn er hier ook wel mensen die daar destijds een wandelweekend bij hebben gedaan? Ben een beetje nostalgisch vanmorgen geloof ik  :biggrin2:
#2923685
Ik ken edogation alleen van naam. Wij zijn nooit mee geweest omdat wij altijd 3 of 4 honden hebben.
Dogtravel zijn wij echter kind aan huis, vanaf de oprichting tot heden zijn wij elk jaar van de partij. Er hebben jaren tussen gezeten dat we 11 keer gingen :biggrin2: dit jaar hebben we al een dagwandeling op onze naam staan en in november gaan we naar Schoorl.
Wat ook heel leuk is, is een trainingsweek van www.exarcio.nl ik ben met Jesse naar Zwitserland geweest. Ontzettend intensief maar o zo waard. Volgend jaar willen Sammy1980 en ik samen een trainingsweek bij exarcio gaan doen als het erin zit.
#2923758
Dat klinkt wel heel erg leuk! Jammer dat het niet meer bestaat.

Wij gaan regelmatig mee met http://www.dogwalktrail.com/ en zij hebben wel zoiets in Oostenrijk dat je van hut naar hut loopt.
Ze hebben ééndaagse wandelingen, weekend en week arrangementen in Nederland, België en Oostenrijk. De prijzen variëren en ze hebben ook altijd wat goedkopere, iets uitgeklede, mogelijkheden.

Vorig jaar november waren Erwin en ik uitgenodigd voor een weekend in de Ardennen waarbij Erwin lezingen over voeding heeft gegeven en ik mini workshop eten bereiden zonder granen enz. Dit blijkt goed bevallen dat er vraag naar meer is gekomen. Er gaan nu plannen uitgewerkt worden voor een week in Oostenrijk waarbij voeding in combinatie met beweging en levenswijze voor zowel hond als baas uitgebreid aan bod komen door middel van lezingen, workshops en lekker veel bewegen in de natuur.
#2924680
Kaela schreef: Eind jaren 90 ben ik een paar keer met de honden op vakantie geweest. Ik meen dat het edogaction ofzoiets heette en het hoorde bij een dierenpension in Brummen. Ik ben toen van Brummen naar Hardewijk gewandeld, in 4 dagen. Snachts op een camping slapen, tentjes waren al opgezet, eten werd voor gezorgd. Max 20 mensen, max 2 honden pp.

Kent iemand dat? Het bestaat inmiddels niet meer. Heb er wel eens naar gezocht toen Oscar nog gewoon los kon lopen en het me wel wat leek om weer te gaan doen. Ik dacht, misschien zijn er hier ook wel mensen die daar destijds een wandelweekend bij hebben gedaan? Ben een beetje nostalgisch vanmorgen geloof ik  :biggrin2:
Volgens mij heeft Helma Polman daar destijds ook aan meegewerkt. Zij heeft sinds 1999 haar eigen hondenschool (http://www.dogwise.nl) en organiseert jaarlijks een outdoor weekend.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door