Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door star
#2921218
Omdat ik mijn hyperactieve pup geestelijk moe wilde maken heb ik Kaylee en mijzelf een maand geleden aangemeld via een ander forum bij http://inthedoghousedtc.com/trick-dog-club en begonnen met wat dingetjes aan te leren.

Nu een maand verder, zijn we bij het 4de en een na laatste level aangekomen. Het laatste level is een routine die je in elkaar moet zetten en omdat alle oefeningen dan vrijwel perfect uitgevoerd moeten worden, vind ik Kaylee daar nog te jong voor.
Ik wil totaal geen druk op haar zetten en verwacht ook geen perfect uitgevoerde oefeningen van haar laat staan een hele routine.
Dat laatste level komt dus later wel :biggrin2:

Hier het filmpje
Laatst gewijzigd door star op do 08 mei 2014, 15:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Door DJ_Doerak_Tucker
#2921229
Potverdorie, dat doe je goed! Knap hoor van jullie beide. Je kunt zien dat je er geen druk op hebt gezet, ze doet het met heel veel lol!! :) :)
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2921231
Grappig, ook de namen die ze op de site aanbieden. Lijkt me leuk, een hond met een titel (bij gebrek aan eigen titel)
Ik wil inderdaad Jacy nog een keer leren plassen zonder te plassen  ??? en opzitten.. Verder kent hij al leuke dingetjes, zoals dat keukenkastje (zo heb ik hier de deur naar de gang, handig met post halen ;) ) Vond jouw rondjes draaien achteruit ook mooi hoor, altijd leuk zulke inspiratie  :)
Gebruikersavatar
Door Neally
#2921236
Jee, en dat in een maand tijd. Knappe hond, knappe baas. Die blik van haar als ze speeltjes in de doos legt.
Als of ze zeggen wil moet dit er ook echt in.  ;D
Door star
#2921241
Neally schreef: Jee, en dat in een maand tijd. Knappe hond, knappe baas. Die blik van haar als ze speeltjes in de doos legt.
Als of ze zeggen wil moet dit er ook echt in.  ;D
Ze heeft er veel lol in ja :biggrin2:

Ik train niet meer dan een soms twee keer per dag 5 min. Om het leuk te houden.
Deze tricks heeft ze in een week geleerd. Iedere week een ander level. (Als je door klik op mijn naar op youtube zie je als het goed is de ander filmpjes.)
Door Vivianneb
#2921298
Jeetje wat gaaf!!! En wat lijkt Kay dan ineens groot zeg... in de auto zag ik haar toch echt nog als pup ;)
Knap!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door