Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pluto
#2920862
Valpartijen van betonnen trappen zijn niet goed voor een gsm. Vandaar een nieuwe, Samsung galaxy s4 mini. Zijn er hier nog meer Samsung gebruikers? Ben nu net begonnen met ontdekken en vind het nu al TOF!
Laatst gewijzigd door Pluto op wo 07 mei 2014, 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Door charmed
#2920908
Hier S4, is al een paar keer van boven naar beneden gekukeld, dat ding heeft al veel overleefd. Alleen water gaat ie een beetje van haperen. Had een nat doekje over het hoesje gehaald (dat moet je nooit doen). Heb hem even laten drogen met een papieren zakdoekje er tussen en nu hapert ie niet meer :)
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2920913
Mijn dochter heeft de s2 en zij gaat er niet echt zachtzinnig mee om, maar vooralsnog doet ie het nog hartstikke goed na 1,5 jaar!
Mijn zus heeft de s3 en die heeft steeds problemen met opladen.
Door eelke
#2920915
Voor de stevigheid raad ik je een sony aan, daar ben ik met de auto overheen gereden en hij deed het nog prima 8)

Ooit wel een samsung gehad, nu een lg. wat is er zo bijzonder aan een samsung?
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2920917
eelke schreef: Voor de stevigheid raad ik je een sony aan, daar ben ik met de auto overheen gereden en hij deed het nog prima 8)

Ooit wel een samsung gehad, nu een lg. wat is er zo bijzonder aan een samsung?
Sony heb ik ook! inderdaad stevig al is er nooit iets overheen gereden.
Door K&D
#2920918
Geen idee. :D
Ik heb een Sumsing Core, sinds kort. Ik snap zelfs de instellingen en wat sap. :biggrin2:
Manlief heeft een Sony waterballetgeval en ik vind het een onding.
Door Nadia
#2920919
Hier 'altijd' HTC gehad. Tussentijds een Samsung. Maar had ik altijd ruzie mee. Vind ze ook erg traag. en de skin die erover zit erg onhandig.

Nu een LG nexus. Met android zoals het bedoeld is. Zonder rare skinnen, vastlopen en andere zeik. ideaal!
Gebruikersavatar
Door Riek
#2920922
Jan heeft mijn oude S1, zelf heb ik de S3.
Toevallig heeft mijn zoon sinds vanmiddag ook een S3.
En ik hoop over een week of 7 de S4 te hebben.
Dan heeft Jan ook een S3.  :biggrin2:

En ja, hij bevalt hier prima.
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#2921196
Pluto schreef: Valpartijen van betonnen trappen zijn niet goed voor een gsm. Vandaar een nieuwe, Samsung galaxy s4 mini. Zijn er hier nog meer Samsung gebruikers? Ben nu net begonnen met ontdekken en vind het nu al TOF!
Mijn vriend heeft er een maar vind het een ramp. Neem daarbij dat binnen een half jaar het glas spontaan (!) gebroken is en dan kun je wel nagaan hoe er over dat apparaat hier gedacht wordt....

Ik vind het ding best gebruiksvriendelijk maar je moet je er wel even in verdiepen.
Door Laura2004
#2921217
Ik heb een samsung galaxy s4, gekregen van mijn schoonzus, die heeft een nieuwere versie,  prima telefoon, ik doe er langer mee dan met mijn HTC en ik laat hem minimaal 1 keer per dag vallen :biggrin2: Alleen het scherm is kapot, maar hij doet het perfect. Als ik toe ben aan een nieuwe en ik heb genoeg geld dan wordt het weer een Samsung,  geen mini, dat vind ik niks.
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2921226
Laura2004 schreef: Ik heb een samsung galaxy s4, gekregen van mijn schoonzus, die heeft een nieuwere versie,  prima telefoon, ik doe er langer mee dan met mijn HTC en ik laat hem minimaal 1 keer per dag vallen :biggrin2: Alleen het scherm is kapot, maar hij doet het perfect. Als ik toe ben aan een nieuwe en ik heb genoeg geld dan wordt het weer een Samsung,  geen mini, dat vind ik niks.
Scherm repareren en een hoes erom?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door