Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#2921183
Sammy1980 schreef: Ik heb geen ervaring met deze, maar ik had voor Sammy http://www.actievehonden.com/p/tuigen-e ... rness/1200
En ik kon haar heel makkelijk mee tillen en haar ook bij bepaalde stukken helpen als ze last had van haar rug.
Een vriendin van mij heeft die ook en vind hem ook fijn, maaaaar haar hondjes is ook maar 25 kg. Ik weet niet of deze handig is bij honden die veel zwaarder zijn.
Door suzanne 1
#2921222
Ik had voor mijn duitse herder (35kg) het tuig van ruffwear, en dat ging prima. Die je op het plaatje hebt lijkt mij de bandjes te dicht achter de oksels te zitten waardoor dit zeer gaat doen als je hem optilt. En voor een hond met rugproblemen zou ik hem niet gebruiken want je tilt de voorkant en achterkant apart van elkaar op waardoor je vooral bij een zwaardere hond deze nooit recht kunt houden. Ik zou voor een tuig gaan uit 1 stuk.
Door waarkhuus
#2922447
hallo allemaal , Nova had voor mij de vraag geplaatst omdat ik op dat moment nog geen lid van de barfplaats was, ik heb me daarna gelijk aangemeld.
Ik heb sinds ruim 35 jaar hond(en), voer een dit moment vlees en brok, maar wil me graag verdiepen in het barfen, zodat mijn meiden ook over stappen op hun natuurlijk voer. Ik woon in het noorden des lands, Oude Pekela.
onze honden ? dat zijn berners, 7 meiden van 2 tot ruim 12 jaar.
onze op een na oudste bernerdame( 12 jaar en DM getest, ze is drager),  heeft problemen met opstaan, vandaar de vraag naar ervaringen met een tuig, ik heb deze aan Nova(Miet) doorgegeven, maar er zijn er denk ik meerdere te krijgen.
Wil je meer over mij weten ? stel je vraag en ik zal antwoorden. Ik weet trouwens niet of ik me op de goede plek heb voorgesteld. 't is nog nieuw voor me.
Door Fynn
#2922534
Welkom en er staan al enkele voorbeelden die je zou kunnen bekijken.
In mijn eerdere post staat een tilharnas wat een kennis heeft is wel wat duurder maar bevalt heel erg goed.

Gr Rian,Ijuba,Fynn,Asani en Sies
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door