Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Robian
#291840
Ik heb mijn kater (Roger) van 7 maand vanaf het begin dat ik hem kreeg vers gegeven.
Dus je zou denken dat hij alles eet... :-\

Meneer lust geen carnibest, kippevleugels zijn walgelijk en vis mot hij al helemaal niet.
's morgens wenst meneer alleen maar eendagskuikens te eten en voor de rest van de dag zo nu en dan een hapje Bibi.

Heb ik na heel lang zoeken een vleesmolen op de kop getikt en toen dacht ik in mijn enthousiastme.
Goh, laten we zelf samen gaan stellen dan eet hij het vast.

Ben ik een hele zaterdag aan het shoppen geweest voor onderdelen, daarna door de molen alles malen en
natuurlijk vol enthousiastme naar Roger.

Het volgende gebeurde er;
- Ik kom de keuken in en meneer loopt al mauwend om mijn benen. VOER, eindelijk.
- Ik leg ik mijn culinaire hoogstandje op zijn bord.
- Vol verwachting rent hij ernaar toe
- Ruikt
- trekt zijn neus in een onmogelijke positie
- begint verwoed het bordje onder te graven
- loopt beledigd weg

ZUCHT !!!!

Gelukkig heb ik honden die alles eten...

Maar wat moet ik hier nu mee. Hij is in de groei en moet goed eten.
Ik denk dat ik het onderdeel voor onderdeel uit ga proberen of zijne hoogheid het lust en daar maar een menu van ga maken.
Ik weet het anders ook niet meer.
Door Ollie
#291980
Ooooh :-\Ja heel herkenbaar!

Ik meng tegenwoordig blikvoer erdoor.

Ik had gisteren kalkoenfilet in hele kleine stukjes geknipt, blikvoer erdoor gedaan.. ::) hij haalde z'n neus ervoor op.. >:( Ik dacht verrek maar...dan eet je maar niet!
Later op de dag was ik met ons eigen eten bezig, komt ie echt zo bij je van YEAHHH eten!!! ::) Ik heb hem z'n bakje toe geschoven , zo van alsjeblieft, je eet het maar, en anders VREET je maar NIET! >:(

Nou..hij heeft het uiteindelijk toch maar opgegeten..ja wat moest ie anders hé ;D En zo doe ik het tegenwoordig!! ;) Die van mij is ook 7 maanden trouwens.

Oh ja wij hebben er nu een 2de kat bij, en ik had Jesse wat rundvlees gegeven... ;D hij rook eraan.. en had zoiets van jaaaaaaaaaaa maar dat hoef ik nietttt!!!

Ik zet het kitten bij het bakje, en die vreet meteen het bakje leeg ;D Jesse boos, en ik geef hem nog een restje om te kijken wat hij zou doen... ;D hij vrat het meteen op ;Dhahaha hij gunt het een ander ook niet dus ja... ;D mischien dat die 2de kat voor mij DE oplossing is!!

Succes met Roger :-*
Gebruikersavatar
Door sylvia
#292033
Ik denk dat het bij katten toch zo is dat ze het liefst al vroeg vers vlees hebben gekregen en dat het anders gewoon moeilijkheden kan geven. Raskatten komen natuurlijk vaak pas met 13 weken en hebben dan bij de fokker vaak gewoon brok en eendagskuikens gegeten en blikvoer maar nooit hebben ze daar een stukje versvlees gekregen, of een kippenvleugel ofzo
Door Kefraya
#292362
Ollie schreef: Oh ja wij hebben er nu een 2de kat bij,
Een nieuw kitten naast Jesse? Vertel, want dat heb ik volgens mij helemaal gemist!!
Door Ollie
#292411
Kefraya schreef: Een nieuw kitten naast Jesse? Vertel, want dat heb ik volgens mij helemaal gemist!!
Nee hoor je hebt niks gemist, want niemand wist het hier nog! ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#292426
Ollie schreef: Nee hoor je hebt niks gemist, want niemand wist het hier nog! ;D
Ik heb zelfs dit berichtje gemist :o

vertel vertelvertel....foto,foto,foto ;D
Door Ollie
#292433
sylvia schreef: Ik heb zelfs dit berichtje gemist :o

vertel vertelvertel....foto,foto,foto ;D
Ja dat krijg je als je niet alles leest! ::)

Oke, raad maar!! ;D

Het is GEEN boskat!

Ik heb ongeveer 10 jaar geleden ook dit ras gehad, maar die is toen dood gereden :-\
Door gonny
#292453
sylvia schreef: een maincoon?
volgens mij heeft Ingrid die gehad ja... :)
Door Ollie
#292456
Ik heb zelfs 2 main coons gehad!

Maar voor dat ik de main coons had. Wat had ik toen? ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#292458
Ollie schreef: Ik heb zelfs 2 main coons gehad!

Maar voor dat ik de main coons had. Wat had ik toen? ;D
een europees korthaar ?
Door gonny
#292459
Ollie schreef: Ik heb zelfs 2 main coons gehad!

Maar voor dat ik de main coons had. Wat had ik toen? ;D
geef eens een hint. ;D...Pers???
Door Ollie
#292461
Hij heeft half langhaar..maar normaal hoort dit ras korthaar te hebben.
Door gonny
#292462
Ollie schreef: Hij heeft half langhaar..maar normaal hoort dit ras korthaar te hebben.
ja.....kijk daar hebben we dus (n)iets aan!! >:(
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door