Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2920194
Mowgli schreef: Ik ga ook hamsteren.  Als de stofzuiger Nog maar 900Watt mag hebben,  heeft hij minder zuigkracht,  waardoor je langer moet stofzuigen.  Zou het dan evengoed energiesparender zijn?
mijn gedachte!!
#2920196
Ik gok dat ze meer moeten ingenieuren om toch voldoende zuigkracht over te houden aan de zuigmond. Immers gaat er veel energie verloren tussen motor en zuigmond. Heb wel eens gelezen dat er zo ergens tussen de 150 en 400Watt overblijft van de 2000 of meer.
#2920212
Mini's 3-tal schreef: Ik gok dat ze meer moeten ingenieuren om toch voldoende zuigkracht over te houden aan de zuigmond. Immers gaat er veel energie verloren tussen motor en zuigmond. Heb wel eens gelezen dat er zo ergens tussen de 150 en 400Watt overblijft van de 2000 of meer.
Juist, ben ik met je eens. Komt wel goed hoor, met meer eisen in het voorruitzicht gaan ze gewoon harder aan het ontwikkelen.
#2920384
henneke schreef: Iedereen een gladde vloer en aan de Saskia bezem
de Saskia bezem werkt niet op onze vloer, en een gladde vloer met 1 en in de toekomst 2 oude newfoundlanders? Niet handig.
Maar dat bericht had ik al een jaar geleden gehoord, ik vraag me ook af hoe ik dan nog het zand en haren wegkrijg, want er zijn nu maar weinig stofzuigers die 1. het kunnen en 2. niet kapot gaan erdoor. En vooral dat laatste is ook belangrijk  ::) want de meeste kunnen niet tegen 3 newfoundlanders (en dat is niet wanneer ze erop gaan zitten of zo)
Tuurlijk kunnen ze meer uit een motor halen, gaat alleen vaak ten koste van de levensduur. Maar dat is gunstig want dan moet je meer kopen  :P
#2920469
Kaio schreef: de Saskia bezem werkt niet op onze vloer, en een gladde vloer met 1 en in de toekomst 2 oude newfoundlanders? Niet handig.
Maar dat bericht had ik al een jaar geleden gehoord, ik vraag me ook af hoe ik dan nog het zand en haren wegkrijg, want er zijn nu maar weinig stofzuigers die 1. het kunnen en 2. niet kapot gaan erdoor. En vooral dat laatste is ook belangrijk  ::) want de meeste kunnen niet tegen 3 newfoundlanders (en dat is niet wanneer ze erop gaan zitten of zo)
Tuurlijk kunnen ze meer uit een motor halen, gaat alleen vaak ten koste van de levensduur. Maar dat is gunstig want dan moet je meer kopen :P
Kortom, onze beurs wordt leeggezogen  :biggrin2:
#2920487
:boo:  huizen worden  niet meer gestofzuigd en we gaan terug naar de zwabber, hoezo vooruitgang :boo:
Alternatief alle huisdieren de deur uit?
Heb pas bij iemand gestofzuigd met een stofzuiger die niet zo best zoog, ik werd er gek van, je bent meer bezig met verplaatsen dan zuigen.
Op welke partij kunnen we kiezen binnenkort die red de stofzuiger in zijn programma heeft?  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door