Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tobi Kooiker
#2919065
Hallo allemaal,

Ik ben niet echt een schrijver hier, maar lees wel geregeld en heb hier al een hoop opgestoken O0.
Daphne krijgt hoofdzakelijk kvv, aangevuld met geregeld barfhapjes en inmiddels ben ik ook al aan drogen van snackjes en beloningen geslagen :D
Ik ga later vandaag even wat vragen in de kvv hoek. Ik lees altijd dat iedereen hier gek is van foto's ;) dus daarom alvast ook maar even een berichtje hier in de bar.

Nadat vorig jaar 5 augustus onze Tobi op bijna 4 jarige leeftijd is overleden aan de gevolgen van nierfalen, bleef Daphne alleen over.
We wisten al een poos dat Tobi niet oud zou worden en in die tussentijd hebben we Daphne erbij gekregen. Samen hebben ze nog 1 jaar een leuke tijd gehad. Na Tobi's overlijden, heeft Daphne het leven alleen prima opgepakt en voor ons was en is haar aanwezigheid een enorme troost.

Dit was Tobi
Afbeelding

Dit is Daphne
Afbeelding

En zo ging dat hier dagelijks
Afbeelding

Afbeelding

Ze waren een leuk stel samen
Afbeelding

Uiteindelijk kwam al snel het gevoel dat we weer een tweede hondje willen.
De fokker van Daphne had inmiddels nieuwe fokplannen met haar moeder en we besloten daar op te wachten.
Komende zaterdag krijgen we een nieuw huisgenootje nl. Daphne's halfbroertje Remco.
Gisteren waren we voor het laatst op bezoek en dit is Remco
Afbeelding

Afbeelding

Daphne kan het nu al goed vinden met de pups, dus dat wordt dikke pret straks!
Afbeelding

Zoals gezegd, zal ik later een topic openen in de kvv-hoek. Remco is de 3e pup in redelijk korte tijd en de 3e versgevoerde hond, maar toch twijfel je dan of je voerplannen helemaal goed zijn. Remco is wel de eerste pup waarmee we in 1 keer overgaan op vlees. Tegen de fokker heb ik deze keer gezegd dat ze de beginzak puppybrokjes mag verdelen over de andere pupkopers :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Tobi Kooiker op ma 05 mei 2014, 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Door DJ_Doerak_Tucker
#2919183
Oh wat ontzettend leuk, een halfbroertje nog wel, ben benieuwd wat voor uiterlijke en innerlijk overeenkomsten zich gaan ontwikkelen. Lijkt me bijzonder om te zien  :). Veel plezier samen, nog een paar nachtjes slapen... :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door