Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door charmed
#2918645
Nou ja zeg! Weeg je eindelijk onder de 70 kg, wordt je ineens door een buurjongen voor Dik kutwijf uitgescholden. Nou ben er misselijk van :( Wat die buren hun kinderen wel niet leren zeg! Want dat hebben ze zelf echt niet bedacht!
Door charmed
#2918884
Weet je als je dik bent ben je op zulke opmerkingen voorbereid, maar als je slanker bent, dan komt het hard aan. Kan hier dan ook niet echt mee omgaan. Voor de eerste keer in de hele periode heb ik gedacht, zal ik niet nog een maatje kleiner worden, zodat ze het misschien beter kunnen zien :( Ik weet dat is een hele slechte gedachte.
*Lia* schreef: Laat gaan, jij weet wel beter.
Door charmed
#2918886
Vind het het meest kwalijke van die ouders, die hun kinderen dat leren.
Mieke L. schreef: Niets van aantrekken hoor! Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op!
Door Anne in Zweden
#2918912
Zouden ze zulke dingen ook niet op school oppikken? Als iemand daar ook maar een klein beetje uit de maat loopt, rollen de beledigingen al over het schoolplein. Hoeft zo iemand niet eens dik voor te zijn. :-X

Ik kan me voorstellen dat het hard aankomt, maar wij hier weten wel beter, en als jij in een maatje 38 past, ben je gewoon objectief niet dik.
Door charmed
#2918922
Nee dat denk ik niet, het zijn kinderen van 5 tot 7 jaar. Zijn scheldwoordenschat was nog veel groter dan alleen dit. Hij stond al even te schelden tegen mij. Toen heb ik er even doorheen geknetterd. Dit heeft ie echt van zijn ouders geleerd, waren zulke specifieke dingen bij. Daarbij gebeurd dit wel vaker, maar met zulke woorden hebben ze dit nog niet gedaan.
En daarnaast loop ik bijna nooit hier meer in de buurt, en zeker niet langs scholen, want daar voetballen ze vaak en mijn honden zijn daar bang voor.
Anne in Duitsland schreef: Zouden ze zulke dingen ook niet op school oppikken? Als iemand daar ook maar een klein beetje uit de maat loopt, rollen de beledigingen al over het schoolplein. Hoeft zo iemand niet eens dik voor te zijn. :-X

Ik kan me voorstellen dat het hard aankomt, maar wij hier weten wel beter, en als jij in een maatje 38 past, ben je gewoon objectief niet dik.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door