Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2918876
Moe maar voldaan is 'het Siamsa Team' terug uit Duitsland. Het was de Vereinssieger Ausstellung DVD / Dalmatiner Spezial, Richter/Juge/Judge: Mrs. Julie Evans (UK). Wij gingen daar vooral naar toe om Stephanie, de fokker van onze Biscuit na 2 jaar eindelijk weer te zien. En een paar andere lieve mensen te ontmoeten. En om wat reuen te bekijken. Maar er moet ook geshowd worden!

Leo showde Frou Frou en van de 19 hondjes werd zij 2de met een 2U. Fritzi werd door mij geshowd (in dezelfde klasse, jeugdklasse) en ook zij deed het hartstikke goed en kreeg een prachtige U. Beide met een fijn show-rapport.

Biscuit werd ook door mij geshowd in open klasse. Zij kreeg een mooie 1U. En daarna werd zij ook nog eens Beste Teef!! Biscuit showde haar sokken eraf :smitten:

Leo showde Frou Frou echt zo goed (mag ie vaker doen :biggrin2:)! Dit is de 2de show die hij ooit in zijn leven heeft gelopen dus ik ben heel trots op hem. En Frou deed het echt zo gaaf :smitten:. En Fritzi deed het zo heerlijk :smitten:. Beide gingen ze heerlijk relaxed door de ring.

Frou Frou :
Quality compact bitch, good head proportions, good neck into excellent shoulders, level topline, excellent depth of chest, nice wide thigh, good feet, excellent depth of pigmentation, excellent front extention, good movement for, after and profile.

Fritzi :
Lovely quality bitch, lovely head and neck into very well placed shoulders, excellent topline, good bone, excellent feet, beautiful spotting, moved very well front, rear and profile.

Biscuit :
Beautiful head and expression, excellent neck and shoulders, excellent level topline, nice depth of chest, good rear angulations, excellent feet, excellent movement front, rear and profile.

Ik hoop dat ik snel wat leuke foto's binnen krijg!
#2918887
Ik heb alleen nog maar wat foto's van Biscuit (Leo stond ook in de ring natuurlijk):

Afbeelding

Afbeelding

Een grote rozet voor Bisq en op de achtergrond zie je een ton met brokjes staan voor ons (voor de dierenambulance) en een fles champoepel.
Afbeelding
#2918895
Angelique schreef: LEUHEUKKKKK! Gefeliciteerd  :-* Geweldige resultaten  :-*

Tipje van Lique...als je foto's gaat maken bij het bordje, zet dat bordje dan volgende keer even naast de hond.  :)
Dank je :biggrin2: :-*

En bedankt voor je tip :-*. Ik zweer je, ik stond daar zo te kloten ::) (totale gebrek aan ervaring gewoon).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door