Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door slechteeter
#2918381
Hoi, ik  weet niet of ik dit mag plaatsen , maar ik zou graag een waterblazer willen aanschaffen, nu zie ik verschillende merken en prijzen , heeft een van jullie een waterblazer zo ja bevalt het apperaat en welk merk en prijs heeft deze blazer, ik hoor het graag mag ook in pb , om geen reclame te maken voor een merk, alvast bedankt
Door slechteeter
#2918388
Die is gua prijs wel leuk maar volgens mij blaast het niet zo hard 50 , hupeldepup iets, pff moeilijk iets willen  kopen wat je niet kent
Door Anne in Zweden
#2918389
zhiva schreef: nav een ander topic zat ik net zelf weer een rondje internet te doen.

Voor de kenners, is dit wat?

https://www.vidaxl.nl/hondenfohn
Jep, die heb ik. En mij bevalt ie uitstekend. Water, zand en losse haren vliegen eruit! Ik vind wel dat hij bij Scotch (langharig tuig) sneller werkt dan bij ultrakortharige Laika, maar droog en schoon worden ze er alle drie mee. Het is overigens niet zo dat het klusje in een paar minuutjes geklaard is; na een modderwandeling in een fikse regenbui ben je echt wel een kwartiertje per hond bezig. Maar ik weet niet of andere waterblazers in dat opzicht beter zijn. Voor die prijs (heb hem in Duitsland besteld, dat scheelt nog een klein beetje) vind ik 'm prima!
Door Anne in Zweden
#2918390
slechteeter schreef: Die is gua prijs wel leuk maar volgens mij blaast het niet zo hard 50 , hupeldepup iets, pff moeilijk iets willen  kopen wat je niet kent
O, ik vind dat ie loeihard gaat, hoor! Nog harder en je honden vliegen door het huis! ;D
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2918393
Anne in Duitsland schreef: O, ik vind dat ie loeihard gaat, hoor! Nog harder en je honden vliegen door het huis! ;D
ow is dit dat ding waar je sjiwafwafs mee tegen het plafond blaast ?  :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#2918395
zhiva schreef: ow is dit dat ding waar je sjiwafwafs mee tegen het plafond blaast ?  :biggrin2:
Ja. :biggrin2: Ook heel handig om de verwarming mee schoon te maken (de waterblazer, niet de sjief!) :P
Door suzanne 1
#2918428
Hier ook de goedkope. .....Volgens mij blaast hij net zo hard als die in de trimsalon. Ik vind hem ideaal.  Van het weekend nog 1 van de husky's ontwold in een kwartier. .....met de borstel doe ik daar een halve dag over
Door eelke
#2918432
Anne in Duitsland schreef: Ja. :biggrin2: Ook heel handig om de verwarming mee schoon te maken (de waterblazer, niet de sjief!) :P
En je koelkast of vriezer mee te ontdooien :)

Ik heb m ook.
Door Ramses1
#2918435
eelke schreef: En je koelkast of vriezer mee te ontdooien :)

Ik heb m ook.
Hahaha ik ruik een nieuw topic.... Wat doen jullie allemaal met de waterblazer.... :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

1/  Stof van de verwarming blazen.
2/  Ontdooien.
3/  Toetsenbord schoonblazen.

Ik heb dezelfde en het bevalt mij en de honden prima.
Gebruikersavatar
Door judith vd
#2918456
Ik heb m ook en prima service.  1 van de knoppen deed t niet meer.  Kreeg vrij snel n nieuwe opgestuurd.  1sr probeerden ze wel of t opgelost kon worden met n reserve onderdeel die ik dan zelf zou vervangen.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2918475
zhiva schreef: nav een ander topic zat ik net zelf weer een rondje internet te doen.

Voor de kenners, is dit wat?

https://www.vidaxl.nl/hondenfohn

Ja, die heb ik ook en ben er heel blij mee. Je blaast een chihuahua gewoon tegen het plafond  ;D
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2918477
Anne, waar heb jij het besteld in duitsland? Als het echt heel erg veel scheelt in de prijs kan mijn tante uit DE hem mee kunnen nemen voor me.  ;)
Door M@rina
#2918478
Ik heb hem ook blaast als een tierelier.Prettig is dat je het blaasvolume en de warmte kunt aan passen (blaasvolume traploos instelbaar) Naast dat ik de hondjes ontzand gebruik ik hem ook om ons balkon schoon te blazen en haren onder bank weg te blazen, de bank is net te laag voor de stofzuigeren nu hoef ik niet steeds de hele bank op te schuiven
Ramses1 schreef: Hahaha ik ruik een nieuw topic.... Wat doen jullie allemaal met de waterblazer.... :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

1/  Stof van de verwarming blazen.
2/  Ontdooien.
3/  Toetsenbord schoonblazen.
4/  bladblazer
5/  onderbank blazen
Ik heb dezelfde en het bevalt mij en de honden prima.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door