Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#2917986
De titel zegt het al, hebben jullie de ideale kledingborstel al gevonden?
We hebben hier een lieve witte in huis, genaamd Mickey. Dit in combi met donkere kleding is best lastig als je die kleding ook netjes wilt houden. Zelfs na het wassen zitten ze er nog op.

Ik ben dit met de honden niet gewend, dus wie weet raad! :biggrin2:
Door boskat
#2917990
Ik wacht af,zit hier altijd onder de hondeharen van Nina ,ben alleen bang dat daar geen borstel tegen opgewassen is :)
Door Nadia
#2918020
Er is ook een veger en blik van. Die heb ik. Die is wat groter.
Van deze heb ik ook de rubbere bezem. Die werkt nog fijner dan met de gewone 'haren'.
Om te reinigen kan hij in de wasmachine of vaatwasser. Ik borstel er ook de honden mee.
Door Mowgli
#2918098
Wij gebruiken altijd brede plakband om de haren van Mowgli te verwijderen. Bij de H&M hier in berlijn kon je zo'n kledingroller kopen met plakband om haren te verwijderen.
Gebruikersavatar
Door koekje
#2918129
Voor de kleding gebruiken we plakrollers van de Hema.
Voor de bank zo'n borstel met rood stukje stof.
Voor tussendoor een rubberen handborstel.
Door rosmin
#2918175
rubberen handborstel
en rest van de haren op de koop toe nemen ;-)
soms helpt het om met een vochtig doekje/ hand  erover te gaan
en de meubels stofzuigen en dan nog blijven er soms haartjes achter ,van die korte, harde witte...
Door Lil
#2918255
bloemetje schreef: Huiskleding en buitenkleding  :biggrin2:
Ja, zeker weten!!!

En het kevertje en de bezem van Nadia. Echt top, ik vind de bezem van de action niet goed helemaal niet als je deze gewend bent.
Ik heb ook plakrollers. Dus meestal met de kever en daarna met een plakroller en als die op is gewoon een breed stuk plakband.

Verder accepteren dat wat je ook doet je een klein deel van je vriend(jes) altijd meeneemt.
Door Nynke
#2918350
Mijn werkbroek is van een stof die terlenka of zoiets heet, die trekt heel veel haren aan  :thumbdown: :thumbdown: ook al zitten er alleen maar spijkerbroeken bij in de wasmachine, dan nog komt ie er onder de haren weer uit. Zou zo'n lieveheersbeest dan echt helpen??  :-\ :-\
Door Anne in Zweden
#2918353
Maxi's 3-tal schreef: Bedankt allemaal voor jullie reactie, ik ga morgen dat lieveheersbeestje eens rustig bekijken.
Ik niet. Ik heb meteen de hele V7-serie besteld. :biggrin2: Alles wat het schoonmaakleven makkelijker maakt, is hier ongezien welkom! :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door