Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2918071
Wodka heeft vanmorgen een stuk gewei gekregen van me, en is daar helemaal happy mee.

Afbeelding

Nu bijt ze er wel kleine stukjes af. Sommige heel klein, niets aan het handje. Maar ook sommige, die makkelijk door te slikken zijn, maar ik wel hard vind.

Afbeelding

Verteren die gewoon? Poept ze die uit? Kan het kwaad?
Laatst gewijzigd door -Saskia- op za 03 mei 2014, 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door miik
#2918079
Lastig...
Mijn Mickey heeft een poosje kiezelstenen gegeten... (was een beetje dom  ::)) maar die poepte ze gewoon weer uit...
Ik neig er zelf naar om te zeggen dat het er wel weer uit komt.
De buffelhuiden enzo die erom bekend staan om verstoppingen te geven, dat wordt 1 grote plakkende bonk, en dat gebeurd met dit spul niet...
Maar ja, of je met zo'n oude dame een risisco wil nemen....  moeilijk !
Gebruikersavatar
Door Daantje
#2918081
Hier deden ze dit ook .Eentje heeft zich er eens in verslikt ,daarna heb ik het afgepakt .
Ik vond dit soort stukken ook terug in hun poepjes,het was echt knetterhard en scherp zoals botstukken.

Knagen is leuk ,maar dit soort stukjes zou  ik toch te hard vinden bij een grand old lady 
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2918082
Nou nee, risico wil ik zeker niet lopen en dit stukje gaat gewoon de kliko in. Maar ik vroeg het me af of het normaal is.

Gewei gaat alleen onder toezicht naar de ouwe taart en overdag gewoon achter slot en grendel.

Merci.  ;)
Door pallas
#2918094
Hier ook alleen onder toezicht. De rest van de tijd ligt het boven op de kast. Geen risico nemen wat mij betreft. Heerlijk dat ze er zo van geniet :)
Door Lil
#2918153
Gebeurd hier gelukkig niet. Denk niet dat het goed is, omdat het denk ik niet verteerd.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2918177
Nou ja, Wodka is gewoon een beetje obsessief.  ::)

Van die witte botten moeten ook obsessief op. In z'n geheel.
Dat vind ik vele malen enger en krijgt ze dus ook zelden. Dit is dan al een heel stuk beter.

En de ouwe taart wordt er blij van.  :)
Door henneke
#2918181
ik heb ooit een schil van een eikeltje uit Storm zien komen met zo'n akelig scherp hoekje de zenuwen heb ik gehad dat er meer zouden zitten zo scherp het zou de ingewanden open halen , het lijkt mij een heel strak plan om haar alleen onder toezicht te laten kluiven en zit soort stukjes snel in de kliko te laten zakken ja .
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door