Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#2916722
Op woensdagavond 14 mei komt Tannetje Koning titeren in Katwijk ZH in de showroom van Eko-Pets.

Eerst wordt er bloed afgenomen afhankelijk van de uitslag kan er aansluitend geënt worden (losse entingen en alleen indien nodig)

Locatie: 1e Mientlaan 27, 2223 LG Katwijk ZH (weg naar vliegveld Valkenburg)
Datum: woensdag 14 mei 2014
Tijd: 19.00 uur start
Kosten: € 36,-


Graag vooraf inschrijven

Aanmelden kan via: [email protected]

Stuur de volgende gegevens: naam hond(en), jouw naam, telefoonnummer en evt. voorkeur voor tijdstip (laat op de avond / begin vd avond) Pas na bevestiging van de aanmelding en de definitieve e-mail met tijden waarop je wordt verwacht is alles definitief. Ik reageer meteen als de aanmelding binnenkomt en zodra de definitieve indeling is gemaakt.
Laatst gewijzigd door Sarah5 op di 06 mei 2014, 13:41, 1 keer totaal gewijzigd.
#2916888
ChantalKrijn schreef: Oh, ik had voor juni in Dordrecht ingeschreven. Maar eigenlijk moest Tyke al in februari, dus komt dit dan mooi uit.

Ik wil graag meedoen met 1 hond. Liefst niet als eerste, ivm werk. Kan dat?
Ja dat is prima! Ik zet je op de lijst en met voorkeur later op de avond. Wil je mij jouw e-mailadres in een PB sturen en je andere gegevens (naam achternaam naam hond en telefoonnummer)
#2917656
Ik heb antwoord van Tannetje gehad. Wil je mij er bij schrijven om 2 of 3 honden te titeren ?
En afhankelijk van de uitslag 2,3 of 4 honden rabiës enting.
Laatst gewijzigd door miik op za 03 mei 2014, 05:27, 1 keer totaal gewijzigd.
#2917861
miik schreef: Ik heb antwoord van Tannetje gehad. Wil je mij er bij schrijven om 2 of 3 honden te titeren ?
En afhankelijk van de uitslag 2,3 of 4 honden rabiës enting.
Voor de planning moet ik wel weten met hoeveel honden je komt, ik heb immers een maximum aantal van Tannetje gekregen en ik wil zo veel mogelijk mensen en honden de kans geven om die avond ook te kunnen komen.

Wil je jouw definitieve aanmelding mailen naar: [email protected]

Met naam, naam en aantal dieren die er getitert moeten worden en telefoonnummer? Dan kan ik je in de definitieve planning zetten.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door