Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#2917591
::) ::) ::) ::)

Waar!

Heb gisteren nog tegen Anja verzucht dat ik toch wel ontzettend stom ben om te geloven dat Joep zo goed luistert. Ik luister gewoon hartstikke goed, doe gewoon feilloos wat hij wil en daardoor lijkt het dat hij luistert. :biggrin2:
Door smulpaap
#2917782
Pauline schreef: ::) ::) ::) ::)

Waar!

Heb gisteren nog tegen Anja verzucht dat ik toch wel ontzettend stom ben om te geloven dat Joep zo goed luistert. Ik luister gewoon hartstikke goed, doe gewoon feilloos wat hij wil en daardoor lijkt het dat hij luistert. :biggrin2:


Prima op elkaar ingespeeld dus  ;D ;D :biggrin2:
Ik herken het hoor , luisteren is iets voor een hond niet voor een Bull ( denkt Amber )
Noa haar pet staat gelukkig op iets minder koppig en eigenwijs
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2917963
miik schreef: Haha, geweldig !
En ja, you love it or you hate it....  :P
Dus... hier geen tekkel  8)
Dat dus.

Maar ik geef dus wel toe dat ze niet altijd zo zijn...., maar wel 80% van de tijd. En idd ik houd er zo van!!!! :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2917965
En wat ook heel teckelig is.... commando zit geven en dan gaan ze liggen. Zo van: we weten wel wat je bedoelt en we luisteren ook, maar stel je voor dat we te vaak precies doen wat je zegt.... ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door