Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door charmed
#2916994
Nou, kwam me vanmorgen toch op een idee. Dat had ik veel eerder moeten doen. Ik voelde me even weer dik, toen ging ik voor de spiegel staan. Had alleen een hempje aan en een broek. Dus ik kijk, en denk, hmmm ziet er goed uit. Maar toen, draaide ik bij en keek van mijn zijkant om te zien wat anderen aan mijn zijkant zouden zien. Toen dacht ik SODEJU, dat meen je niet! Ik ben echt slank! WOW Nooit geweten dat ik er zo uit zag!

Dat had ik dus veel eerder moeten doen. Ik zal nu zeker niet meer twijfelen aan mijzelf!
#2917263
Super hoor!!!!! Het is helemaal wennen denk ik hè, als je zoveel gewicht verloren hebt?
Ik ben ook bezig met afvallen (en ook hier moeten er veeeeeeeel kilo's af).... Over een jaar hoop ik net zo trots als jij te kunnen zijn.... En als ik dat redt, dan kan ik alles....  ;D
Gebruikersavatar
Door Gonnie
#2917290
Ik deed gister precies het zelfde....alleen ik schrok me wezeloos  :o

Dus gisteravond het drastische besluit genomen dat ik dit jaar een badpak koop die ik echt NIET aan wil en dus beter ga opletten op mijn eten en meer ga bewegen.
Een goeie vriendin van me is al bezig en nu gaan we het gezellig samen doen  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Dian
#2917291
Geweldig. Ik heb echt bewondering voor je. Fijn dat je er ook het goede gevoel bij hebt en je slank voelt. Ik heb wel een heleboel dingen waarvan ik zeg héé dat kan ik weer of dat pas ik weer. En dat voelt ook erg goed :biggrin2:
Door charmed
#2917323
Nynke schreef: :wiggle: :wiggle: :wiggle: :wiggle: :wiggle:  Hoeveel kilo is er in totaal af ??
Ik denk dat ik nu over de 80 zit, als de kleinste broek mij past, dan ga ik mij wegen. (Nieuwe broek in December gekocht)

Vanmorgen van schrik van mijn stoel gevallen. Ik had mijn nieuwe blauwe ribbroek, kapotgetrokken, al die ribbroeken gaan op dezelfde plek kapot, onder zo'n broekriemlus. Grrrrrrrrrrr.. Mijn andere broek zat in de was, dus nu??? Geen broek (in maat 38 dan) 40 heb ik zat. Maar die gaan vandaag naar de naaister! Dus wat nu??? Nou, euh andere broek maat 38 passen. En ik trek hem aan en hij past. zit nog wel een beetje scheef in het kruis, maar dat is omdat mijn linker been veel dikker is dan de rechter vanwege de verlamming, maar dat mag de pret niet drukken! Dus de eerste dagen zal ik niet over slootjes mogen springen etc. Maar ik denk dat ik na 3 of 4 dagen weer vrij kan bewegen in deze broek. Het gaat ineens wel hard nu.  Misschien moet ik eens wat gas terug nemen, maar ja, ik heb zoveel te doen en dat moet natuurlijk allemaal nu. Eerst gaan we zo naar de markt, sokken halen (ja echt, geen neonbroeken meer).  Nog wat retourneren naar de winkel in een ander dorp, daar ook nog even de broeken afgeven. Dan nog in de tuin aan het werk, hopen dat het niet gaat regenen, wil gras maaien. Dus ik ben tot vanavond laat wel weer onder de pannen
Door charmed
#2917324
Neally schreef: Met maatje 38 bèn je echt slank. Keep the good feeling up.
Dank je! Ja, ik weet maar moest eerst mezelf eens zien zoals anderen zien, en dan maak je meestal van de voorkant een foto. Maar nu bij de spiegel alleen in een hempje is toch wel heel stuk slanker om te zien van de zijkant.
Door charmed
#2917325
Dank je, het blijft idd heel erg wennen, het is nog steeds onwerkelijk. Ik zie wel dat ik in die kleine kleding pas, maar dan is het besef er nog niet. Al moet ik nu zeggen dat het besef begint te komen.

Gaat je vast en zeker lukken! Neem gewoon mij als voorbeeld. Zeggen nu meer mensen, als jij 80 kg kan afvallen kan ik wel een paar kilo afvallen. Nou dat vind ik een goede motivatie. En als je dan elke keer een paar kilo's neemt, kom je vanzelf waar je wezen wil :)

Ik heb nu al zoiets, maar als ik 80 kg kan afvallen kan ik nu toch ook alles wat ik maar wil? En zo ga ik nu ook leven hoor. Ik leef maar 1x!
Malamoods schreef: Super hoor!!!!! Het is helemaal wennen denk ik hè, als je zoveel gewicht verloren hebt?
Ik ben ook bezig met afvallen (en ook hier moeten er veeeeeeeel kilo's af).... Over een jaar hoop ik net zo trots als jij te kunnen zijn.... En als ik dat redt, dan kan ik alles....  ;D
Door charmed
#2917328
Oh is denk ik ook een goede motivatie om toch maar iets af te vallen denk ik! :)
Gonnie schreef: Ik deed gister precies het zelfde....alleen ik schrok me wezeloos  :o

Dus gisteravond het drastische besluit genomen dat ik dit jaar een badpak koop die ik echt NIET aan wil en dus beter ga opletten op mijn eten en meer ga bewegen.
Een goeie vriendin van me is al bezig en nu gaan we het gezellig samen doen  :biggrin2:
Door charmed
#2917330
Dank je. Jij hebt geluk dat je nog van alles had liggen. Ik had alleen een paar kledingstukken hangen waar ik ooit ingepast had. Maar daar was ik snel door. Dus ik heb alles helemaal nieuw moeten kopen (wat ook wel een goed gevoel geeft)
Dian schreef: Geweldig. Ik heb echt bewondering voor je. Fijn dat je er ook het goede gevoel bij hebt en je slank voelt. Ik heb wel een heleboel dingen waarvan ik zeg héé dat kan ik weer of dat pas ik weer. En dat voelt ook erg goed :biggrin2:
Door charmed
#2917333
Joh hubby klaagt al, moet je nu weer winkelen  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: In de etalage ruit heb ik genoeg gekeken, maar van de voorkant en met dit koude weer hoef je echt niet in de etalage ruit te kijken met een dikke winterjas aan.

Was gisteren ook in een winkel, toen zegt die mevrouw maar je hebt toch brede schouders. Dus ik trek mijn winterjas uit, Oh zegt ze daar blijft dus niets van over LOL
*Marga* schreef: Je moet wat vaker winkelen en dan steeds kijken in de etalage ruit... :) :) :) :) :)
Door eelke
#2917336
Misschien een stomme onaardige niet leuke vraag hoor, maar zo istie niet bedoeld... :-*
Heb je dit allemaal al eens besproken met de huisarts? Je gaat zo hard dat het bijna eng is...
Door charmed
#2917352
oh dat is geen vervelende vraag hoor, ik wil hem nog wel zien de huisarts, maar ik weet wel waarom ik nu zo hard afval. Maar nooit gedacht dat die paar schepjes suiker en de melk,die ik heb teruggedrongen, zo'n groot resultaat hebben. En ben natuurlijk razend druk, loop mezelf een beetje voorbij, want heb zoveel te doen. Heb natuurlijk ook jaren lang mijn tuin verwaarloosd, dus daar ben ik ook hard aan het werk etc. Van de week een vriezer gehaald en een kast, dus dat moet ook nog gebeuren, dus het druk bezig zijn + dat ik nu echt de suiker heb laten staan en een groot deel van de melk, dat maakt het dat het hard gaat. Suiker kreeg ik zo enorm veel dorst van dat ik maar bleef drinken, kon er niet tegen drinken, als ik in bed lag had ik alweer dorst. En melk tja daar zitten toch wel veel calorieën in, die is ook wat geminderd doordat ik niet meer zoveel dorst heb, en ik drink nu heel veel water.
eelke schreef: Misschien een stomme onaardige niet leuke vraag hoor, maar zo istie niet bedoeld... :-*
Heb je dit allemaal al eens besproken met de huisarts? Je gaat zo hard dat het bijna eng is...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door