Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2916851
Wij hebben een enorm groot aquarium circa 500l. Tis al een oudje. Nu zijn wij een weekje met vakantie en krijgen nu van het thuisfront bericht dat hij lek is :( Op dit moment lekt hij 2 theedoeken en 1 bakje van de chinees met 1cm water per uur. Als het stabiliseert zitten we onze vakantie uit (maandag) zo niet rijden we morgen terug. Mocht hij daadwerkelijk onherstelbaar lekken wat mega veel kost willen we dat eigenlijk niet doen en we willen ook geen nieuwe kopen. Wie wil er eventueel op voorhand al zeggen wat vissen over te willen nemen? Er zitten clownbodja''s in circa 7-12cm groot een stuk of 12 is een schoolvis dus liever dan allemaal in 1 weg. Er zitten 3 hele grote algeneters in, zeker 20cm groot. En wat kleine grondkruipers denk een stuk of 5 tot 7.
#2916903
*Marga* schreef: Anders even op marktplaats zetten , gratis op te halen .

Wij hadden toen ook een lekke aquarium en s 'avonds waren de vissen al opgehaald via marktplaats...
Nee dat doen we niet. Als ze weg moeten dan liever via BP waar ik een beetje zich heb op hoe/wat. MP weet je het nooit.
Daarnaast zitten wij 300km va huis en willen we het sowieso eerst zien. Misschien valt het mee en is het te maken.
Wij hangen erg het principe aan wat erin komt gaat er op zijn rug weer uit. MP hoort daar dus niet bij. Desalniettemin thankx voor meedenken.
#2917287
Cindy de Wolf schreef: Wij hebben een enorm groot aquarium circa 500l. Tis al een oudje. Nu zijn wij een weekje met vakantie en krijgen nu van het thuisfront bericht dat hij lek is :( Op dit moment lekt hij 2 theedoeken en 1 bakje van de chinees met 1cm water per uur. Als het stabiliseert zitten we onze vakantie uit (maandag) zo niet rijden we morgen terug. Mocht hij daadwerkelijk onherstelbaar lekken wat mega veel kost willen we dat eigenlijk niet doen en we willen ook geen nieuwe kopen. Wie wil er eventueel op voorhand al zeggen wat vissen over te willen nemen? Er zitten clownbodja''s in circa 7-12cm groot een stuk of 12 is een schoolvis dus liever dan allemaal in 1 weg. Er zitten 3 hele grote algeneters in, zeker 20cm groot. En wat kleine grondkruipers denk een stuk of 5 tot 7.

Ik heb een aquarum van 120/60/50 waar op dit moment 3 guppen, 4 zwaardragers en 2 hoogvin karpers in zitten.
Ik woon nu in Amsterdam maar mijn ouders wonen in den haag en dinsdag en woensdag ben ik daar ook weer.
Mocht het nodig zijn wil ik wel een deel van de vissen overnemen.
Alles kan ook maar ik had gelezen dat de clownbodja'' een aquarium van 2 meter nodig hebben dus dan is die van mij eigenlijke te klein  :-\
#2917294
Skyline schreef: Zout of zoet?
Zoet, tropisch dus de bak is continu 28-30 graden.
jasmijn schreef: Ik heb een aquarum van 120/60/50 waar op dit moment 3 guppen, 4 zwaardragers en 2 hoogvin karpers in zitten.
Ik woon nu in Amsterdam maar mijn ouders wonen in den haag en dinsdag en woensdag ben ik daar ook weer.
Mocht het nodig zijn wil ik wel een deel van de vissen overnemen.
Alles kan ook maar ik had gelezen dat de clownbodja'' een aquarium van 2 meter nodig hebben dus dan is die van mij eigenlijke te klein  :-\
:-* :-* :-* ik laat het je weten.
Die van ons is geen 2meter, denk 1.50. Wij hebben deze over gekocht zo'n 13 jaar geleden en toen zaten die clownbodja's er al in. Heb niet het idee dat ze de bak te klein vinden. Wij hebben er een groot piratenschip inliggen en vaak zitten ze met zijn allen daarin...

Voor nu is het lekken stabiel. Zo'n hoog bakje van de chinees is in circa 8 uur vol...nu maar hopen op geen dijkdoorbraak.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door