Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Suzanne
#2916592
Hoi,

nieuwsflash.....

;)

Als alles gaat zoals het moet gaan, de rest  van de dracht en geboorte voorspoedig verloopt EN als het juist pupje ertussen zit.....    :biggrin2:  dan hobbelt hier eind juli een nieuw vriendje rond...

Een collie van het Amerikaanse type, een reutje dus

Eind mei worden de pups verwacht, dan zal ik ook weten / goed in kunnen schatten of er hoogstwaarschijnlijk 1-tje voor ons bij is ;-) en dan wordt het tijd voor een grotere vriezer.

Pup wordt rauw afgespeend ;-)

Groetjes,
Suzanne
Door Martine-Tom
#2916613
Wat houd "van het Amerkaanse type" in?

Gefeliciteerd en veel plezier met de voorpret!!!
Door Suzanne
#2916622
Martine, de Amerikaanse type's collie zijn zoals de oorspronkelijke film-Lassie.
Minder vacht, groter, meer geschikt voor hun oorspronkelijke taken, minder angstig, meer beweeglijk eh....
wacht.. plaatjes zeggen meer. Ik probeer van elke kant wat extremen te zoeken maar dat maakt wel in 1 klap het verschil duidelijk ;-)

Beide "types" komen in alle kleuren voor. Let dus op het verschil in bouw, niet in kleur! ;-)

Guinnie was overigens Engels type ;-)

Afbeelding


Afbeelding

Suzanne
Laatst gewijzigd door Suzanne op do 01 mei 2014, 13:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Arkay
#2916625
hmm ik zie enkel kruisjes

oke nu doet hij het wel
Laatst gewijzigd door Arkay op do 01 mei 2014, 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Door lightning
#2916654
Wat een vervelende voor pret :P... Nee joh geintje. erg spannend :). hoe gaat de toekomstige pup heten? of is dat nog geheim ;)
Door Ike
#2916659
Wat een leuke nieuws flash  :D
Ik vind ze wel mooi hoor de Amerikaanse types  :smitten:
En ja...dit zijn wel twee uitersten  :biggrin2:
Door Suzanne
#2916661
lightning schreef: Wat een vervelende voor pret :P... Nee joh geintje. erg spannend :). hoe gaat de toekomstige pup heten? of is dat nog geheim ;)
Dat is nog geheim ;-) zijn "werktitel" is "Bummertje"
Zoals Tristan ooit 'Frummeltje' was ;-)

Suzanne
Door suzanne 1
#2916670
Oh wat leuk! Ik vind die Amerikaanse veel mooier om te zien. Wil je nog graag een bepaalde kleur of maakt dat niet uit?
Door lightning
#2916672
Welke kleur wil je? of maakt het je niet uit als er maar een klik is? Of kan er maar 1 kleur uitkomen :-[.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door