Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ramses1
#2916116
Zaterdag is onze allereerste eerste frisbee wedstrijd!  :nerves: :nerves: :nerves:

Of we er echt al helemaal klaar voor zijn denk ik niet maar we gaan gewoon leuk buiten spelen en ervaring opdoen.


Afbeelding
Door Ramses1
#2916126
Anne in Duitsland schreef: Hoezo niet klaar? Volgens mij snapt ie prima wat de bedoeling is! :P :biggrin2:
Haha, ja vangen kan hij als de beste. Hopelijk doet hij ook alle ingestudeerde kunstjes die bij frisbee horen om een leuke freestyle te kunnen laten zien ;)

Afbeelding
Noem hem gerust ietsjepietsje fanatiek....  ::)
Laatst gewijzigd door Ramses1 op wo 30 apr 2014, 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ramses1
#2916146
Antonia schreef: Wat ziet ie er leuk en mooi uit! En als ie er lol in heeft dan is het toch al helemaal goed  8)
Mooi is hij zeker. Een 1ste plaats voor een Border Collie uit werklijn is best knap. Hier was hij net 5 maanden.
Afbeelding
En dan nog ff showen ;)
Afbeelding
Door Cizsel
#2916150
Haha sorry, ietsje fanatiek? Hahaha ik zie een Nova koppie die is ook zo fanatiek

Eerste plaats voor een Border uit werklijn, ja, knap! Maar met zijn bouw, begrijp ik dat ook wel. Hij is zo fors!
Door Ramses1
#2916157
Cizsel schreef: Haha sorry, ietsje fanatiek? Hahaha ik zie een Nova koppie die is ook zo fanatiek

Eerste plaats voor een Border uit werklijn, ja, knap! Maar met zijn bouw, begrijp ik dat ook wel. Hij is zo fors!
Yep hij is heul fors.

Halfbroers Owen en Nova. Owen was hier net 8 maanden en Nova 2 jaar dacht ik. Flink stuk groter
Afbeelding
Door Cizsel
#2916262
Ramses1 schreef: Yep hij is heul fors.

Halfbroers Owen en Nova. Owen was hier net 8 maanden en Nova 2 jaar dacht ik. Flink stuk groter
Afbeelding
:o
Bij het schapendrijven? Toen was Nova 11 maanden :P hij is nu 17 maanden :P
Nova is nu 53 cm, erg mooie hoogte voor een border uit werklijnen. Hij weegt 18,4kg.
Maar was toen ook al zo verbaasd over hoe huge Owen is! Vind ik zelf minder mooi voor een werklijn, maargoed dat is smaak :)

Edit:
Oeps ik heb het nog helemaal niet gezegd :O foei Cizsel
Heel veel plezier op de wedstrijd! Gaat vast helemaal goedkomen. Wat vangt hij al mooi zo op de foto!
Laatst gewijzigd door Cizsel op wo 30 apr 2014, 18:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ramses1
#2916270
11 maanden... solly ;)

Ik ben ook abuis want als Nova toen 11 maanden was dan was Owen 7 maanden... lol
Owen is nu 56 cm hoog en weegt precies 19,8 kilo.

Plezier gaan we zeker wel hebben dus dat komt zeker goed, maar spannend vind ik het wel. ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door