Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door inni
#2916171
We hebben hier een meningverschil: is 1 mei een feestdag in Nederland  ;)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2916175
Nee, 1 mei is geen feestdag in Nederland ;-)
(Dag van de arbeid toch?)
Door Laura2004
#2916176
In Nederland niet volgens mij, hier in Spanje wel. Het is in vrijwel alle Europese landen wel een feestdag,  de dag van de arbeid.
Door Thurin
#2916178
Nee helaas in NL niet...in de landen om ons heen weer wel....maar tja...hun hebben geen koningsdag hahahaha
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2916179
Laura2004 schreef: Hier is er ook geen school op 1 mei.
Hier in Duitsland ook niet.
Ik verwacht veel winkelende Duitsers in Nederland morgen  :P :biggrin2:
Door Risseltje
#2916184
Officieel is 1 mei een feestdag (Dag van de Arbeid), alleen in Nederland geldt dit niet als een vrije dag. In veel Europese landen zijn mensen wel vrij.
Door Anne in Zweden
#2916206
In Zweden is het ook een vrije dag. Ik ben uitgenodigd voor een dorpsbarbecue bij vrienden. Zal me maar dik inpakken:

Afbeelding

Afbeelding


Vorige week zat ik nog bij 22 graden met een glas sekt en een lading toastjes met Franse kaas aan diezelfde terrastafel :-X
Laatst gewijzigd door Anne in Zweden op wo 30 apr 2014, 16:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2916210
Anne in Duitsland schreef: In Zweden is het ook een vrije dag. Ik ben uitgenodigd voor een dorpsbarbecue bij vrienden. Zal me maar dik inpakken:

Afbeelding


Vorige week zat ik nog bij 22 graden met een glas sekt en een lading toastjes met Franse kaas aan diezelfde terrastafel :-X
:o :o :o

*zet sneeuwlaarzen en skipakken op inpaklijstje*
Door Lil
#2916219
Nee, 1 mei is geen feestdag in Nederland.

Het betekend gewoon 2 uur extra reistijd om op je werk te komen, omdat de Duitsers en de Belgen vrij hebben en je je werk daardoor dus niet kunt bereiken (daarom heb ik maar vakantie  :P :biggrin2:)
Door hannabelgje
#2916223
Thurin schreef: Nee helaas in NL niet...in de landen om ons heen weer wel....maar tja...hun hebben geen koningsdag hahahaha
Jawel hoor dat hebben ze in België ook gewoon. In België hebben ze sowieso meer feestdagen dan in Nederland.
Door Anne in Zweden
#2916224
Kim_S schreef: :o :o :o

*zet sneeuwlaarzen en skipakken op inpaklijstje*
Ik heb ook een leuk klusje voor je: nieuwe viooltjes kopen en de bloembakken op het terras opnieuw beplanten. :crying:
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2916259
Anne in Duitsland schreef: In Zweden is het ook een vrije dag. Ik ben uitgenodigd voor een dorpsbarbecue bij vrienden. Zal me maar dik inpakken:

Afbeelding

Afbeelding


Vorige week zat ik nog bij 22 graden met een glas sekt en een lading toastjes met Franse kaas aan diezelfde terrastafel :-X
Wat een fantastisch land is het toch he? Tot ver in april de houtkachel aan :biggrin2: Heb je de winterbandjes er nog onder? ::) :whistling:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2916272
hannabelgje schreef: Jawel hoor dat hebben ze in België ook gewoon. In België hebben ze sowieso meer feestdagen dan in Nederland.
Geen 2de kerstdag  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door