Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door nova
#2916201
Ben op zoek naar een  ostheopaat voor  dieren , doeldier hond,  en bij voorkeur iemand die in Limburg zit.  :)

Wie o wie heeft ervaring hiermee. Ik heb al heel wat afgegoogeld, maar helaas  :-\
Door Lil
#2916214
Alice Breuer in Margraten.

Het is al jaren geleden dat ik daar ben geweest.
Heeft Boris van zijn hernia afgeholpen. Alleen de laatste keer dat ik daar geweest ben voelde ik me een beetje beze*kt. Was een veel korter consult dan normaal. Zij begon wat over koetjes en kalfjes te praten en toen bleek de prijs ook nog eens verhoogd te zijn. Maar de andere keren was ik wel tevreden. Is al zo'n 5 jaar geleden dat ik voor het laatst daar ben geweest.
Gebruikersavatar
Door nova
#2916227
dank voor je reactie, n ik heb ook haar wesite  opgezocht.

helaas staat dit op haar site:

Afspraak maken
Het is niet meer mogelijk om een afpraak voor behandeling te maken.

:-\ :-\ :-\
Door Lil
#2916231
nova schreef: dank voor je reactie, n ik heb ook haar wesite  opgezocht.

helaas staat dit op haar site:

Afspraak maken
Het is niet meer mogelijk om een afpraak voor behandeling te maken.

:-\ :-\ :-\
:-\ :-\ :-\ :'( :'( :'(

Met anderen helaas geen ervaring. Wil wel eens aan je vragen of de paardenmensen weten of hun osteopaat ook honden helpt. Is dan waarschijnlijk wel in Duitsland (bij Kerkrade de grens over), maar neem aan dat je dat geen probleem vindt. Maar weet niet meer of deze ook honden deed.
Door Lil
#2916405
Herzogenrath is bij Kerkrade de grens over. Denk dat dit dan degene betreft waar vriendinnetje uit Kerkrade met de paardjes heen gaat.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door