Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2915186
Hoe vaak mag een pup van  2 tot 3 weken per dag drinken  bij  de moeder?
Nu  gaat Diva ook nog de hele nacht nog in de kist bij haar  pup, ik denk erover om daarmee te stoppen. is dat verstandig?

Mijn puppekind heeft de hele melkbar voor zich alleen, en dat is aan haar te zien ook.  :o  Voor mijn gevoel is ze eig. té zwaar, ook krijgt ze de achterpootjes nog  niet onder zich in getrokken. Ze probeert om te gaan lopen, leuk om te zien
#2916108
nova schreef: Hoe vaak mag een pup van 2 tot 3 weken per dag drinken bij de moeder?
Nu gaat Diva ook nog de hele nacht nog in de kist bij haar pup, ik denk erover om daarmee te stoppen. is dat verstandig?

Mijn puppekind heeft de hele melkbar voor zich alleen, en dat is aan haar te zien ook. :o Voor mijn gevoel is ze eig. té zwaar, ook krijgt ze de achterpootjes nog niet onder zich in getrokken. Ze probeert om te gaan lopen, leuk om te zien

heb meerdere malen ook slechts 1 pup gehad.
Ik laat alles aan moedernatuur over.
is altijd goed gegaan.
#2920748
Hier ging pup alone ook haar goddelijke melkgang. Ja die kon je rollen, maar eenmaal rondstappend was dat er ook zo weer vanaf. Omdat pup alone geen overige familie heeft vind ik het contact met moeders wel cruciaal. Dus laat ik ze totten met z'n twee.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door