Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kira
#2915818
Afbeelding

Afbeelding


Lief lief lief Bronwynnetje. Morgen wordt je al weer een jaar. Een heel bewogen jaar waarin we ook niet altijd wisten of je wel een jaar zou gaan worden. Jij hebt doorgezet en wij ook. Gelukkig maar, we hopen nog superlang van je te mogen genieten. Het tje moeten we maar bij je naam weghalen, je bent al 60 kilo en in hoogte de grote beer al voorbij. Wat geniet jij van iedere dag en wij dus iedere dag van jou. Dikke knuffel op je formidabele bolletje.
Door monster
#2915821
Vast gefeliciteerd. Achter sommige grote honden kunje tochnog ...tje zetten, die blijven een jonge uitstraling houden.
Gebruikersavatar
Door kira
#2915835
[quote="koekje"]
:birthday:
Wat heeft ze een lief hoofd!
[/quote]

niet alleen een lief hoofd, ze is helemaal lief. Ik heb allemaal lieve beren en een lieve labrador maar Bronneke is het meest ongecompliceerde beertje dat ik ooit gehad heb. Volledig zoals ze in de boekjes staan, grote lieve zwarte lobbes met zachte uitdrukking, onverstoorbaar, gaat nooit over haar theewater etc. Wat er ook gebeurd haar natuurlijke reactie is ga op je billen zitten, en neem het eens rustig in ogenschouw. Enige minpuntje is dat ze ook mijn eerste kwijlende beer is en ik nog steeds moet wennen aan het meenemen van handdoekjes en slabbetjes, het is echt genant als je op het dorp loopt en ze haar kop schut en je zit opeens een flets op een jas van een voorbijrijdende fietser zitten.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2915982
Vandaag is het feest!  :birthday: lieve Bronwyn! Ik heb je gister vast een knuffel gegeven, die telt ook nog wel voor vandaag  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door