Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Neally
#2915514
Anne in Duitsland schreef: Wow! Je zou bijna een naaicursus gaan volgen om van alle oude shirtjes twee te maken! :biggrin2:
  ;D

Niet meer afvallen hoor. Je schreef dat je 'vel' overhebt. Dat zit er ook bij in je maatje 38. Dus eigenlijk heb je een maatje 36.
Wat een prestatie.
Van pinterest: http://www.pleatsandruffles.com/2013/10 ... pants.html
Laatst gewijzigd door Neally op di 29 apr 2014, 13:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Door charmed
#2915786
dank je, weet je ik kwam hem tegen toen ik wacht zocht.  ??? Toen dacht ik ooh, even een fotootje maken en weet je, ik leg hem neer en denk wow wat een tafelkleed! *schaam  :-[ ***

Ding gaat weg. Zeker weten
henneke schreef: wat een prachtig shirtje ! en dat ding daaronder moet je maar snel weg stoppen  ;)
Door charmed
#2915788
Dank je, nou jij mag het van mij straks overnemen, want binnenkort wil ik niets meer afvallen, als het nu maar niet te spannend wordt ronodom de dames, dan zal dat wel gaan lukken, maar anders..

Ik zit nog steeds met bewondering te kijken, ik van de week de favouriete broek gekocht omdat al die andere 3 in maat 38 in mijn kast niet paste. Dus ik dacht, zal ik nu even doen en wat denk je? Ik heb al de blauwe ribbroek aan **** SCHRIK ***** Het gaat ineens weer heel hard het afvallen  :-[ Straks even de overige twee passen, als die passen val ik van schrik van mijn stoel.
*Marga* schreef: Geweldig ..... wat een verschil zeg... ik heb heel veel bewondering voor je....

Nu ik weer afvallen grrrr.
Door charmed
#2915790
Dank je, kan er altijd nog een tafelkleed van maken, voor een heeeeeel grote tafel!

Zondag liep ik voor de eerste keer langs Ulla Popken toen ik een T-shirt zag hangen, ws. in de grootste maat en toen dacht ik wauw, dat is een grote. Volgens mij begin ik het eindelijk het verschil door te hebben.
Dagmar S schreef: Wauw !!!!
Echt heel goed gedaan. Je mag terecht trots op jezelf zijn.
De bovenste nu lekker van genieten en de onderste maar mooi wegdoen :-)
Door charmed
#2915792
Aah dank je, ook leuk om te weten dat het shirtje leuk is. Ik draag nooit zoiets dat wordt de allereerste in heel mijn leven!

Maar ja, welke kleur bij deze kleur groen zou staan?
HoochieHummie schreef: Super leuk shirtje!
En wat een enorm verschil, klasse prestatie!
Door charmed
#2915793
Dank je, ik ben iets meer dan gehalveerd...Ben over de helft geschreden! :)
fransbulletje schreef: Wow wat een prestatie!
Je bent gehalveerd als ik de shirtjes zo zie liggen  :biggrin2:
Door charmed
#2915800
Dank je, het is al iets minder dan een halve! Nu maar hopen dat het afvallen stopt, anders moet ik maar meer melk gaan drinken  :biggrin2:
*Lia* schreef: Oh, een halve Jaqueline over  :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door