Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Nancy73
#2914500
Hallo allemaal,

Ik wil binnenkort met Devina naar een DA voor een sportkeuring. Ik ben er nog niet over uit naar welke DA ik zal gaan en twijfel op dit moment tussen, Dorit Aharon  en Ronald Mouwen. Zijn er hier mensen die ervaringen hebben? Eventueel met nog andere goede artsen?
Door charmed
#2914538
Ik vond Dorith wat opdringerig en ze spreek haar eigen "regels" tegen. Eerst zegt ze dat oudere honden die niet fit genoeg zijn, niet snel kunnen herstellen, maar ze wil maar al te graag behandelen, ook al is de hond in kwestie zo oud, dat ze amper kan herstellen. Ronald heb ik nog geen kennis mee gemaakt, maar daar hoor ik positievere verhalen over.
Door suzanne 1
#2915121
Dorith kom ik nooit weer. Is absoluut niet goed bevallen en ontzettend duur voor wat je krijgt. Ik ga nu naar Leonie van Vliet voor de sportkeuring. De helft goedkoper en ze is 4x zo lang met je hond bezig ipv dat het afgeraffeld wordt. Bovendien bleef alles na de behandeling bij Leonie veel langer recht staat dan bij Dorith
Door Behendige hovi
#2915356
Ronald behandelt heel veel sporthonden, vooral in de behendigheid. Ik heb er goede ervaringen mee.
Geeft ook goede tips mee, wat je wel en niet mag doen.
Door Nancy73
#2916093
Dank jullie voor de reacties.

Ik ben er uit en ga binnenkort een afspraak maken met Ronald Mouwen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door