Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door TMG1961
#2915072
DJ en Doerak schreef: ;D ;D Leuk! Spelen ze vaker met elkaar?
Noppie is sinds een klein weekje regelmatig Pixie aan het uitdagen. Ze spelen meestal 's ochtends voor de wandeling van Pixie. Dit was eigenlijk de eerste keer dat ze het buiten deden
Door boskat
#2915115
dinky89 schreef: Tja, wie neemt dan ook ipad  ;D
Ik heb Nexus 7 en kan het filmpje prima bekijken  ;)

Wat leuk dat ze elkaar zo steeds meer lijken te vinden :-)
Gggrrrrr kosten nog moeite gespaard ,voor een I-pad en dan krijg je zo'n antwoord >:( ;D ;D
Dan ook maar een Nexus,deze maar op marktplaats dan :-[  ;)
Laatst gewijzigd door boskat op ma 28 apr 2014, 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2915153
boskat schreef: Gggrrrrr kosten nog moeite gespaard ,voor een I-pad en dan krijg je zo'n antwoord >:( ;D ;D
Dan ook maar een Nexus,deze maar op marktplaats dan :-[  ;)
Sorry, heb het niet zo op Apple  :-[ vond zelf een ipad te duur en heb ruim jaar terug daarom erg veel moeite moeten doen voor de Nexus 7, was steeds uitverkocht omdat het een supertablet is voor die prijs. Prestaties vergelijkbaar met ipad maar dan met Android (altijd nieuwste versie omdat google hem mede ontwikkeld heeft) ipv gesloten Apple systeem en stuk goedkoper ;-) Filmpje van Theo is normaal YouTube filmpje dus niets bijzonders qua afspelen, vind het daarom wel vreemd dat het niet op ipad werkt (maar misschien onderdeel van gesloten Apple systeem?)
Door HoochieHummie
#2915192
boskat schreef: Jammer kan het filmpje niet zien op de I- pad :(
Is wel met meer filmpjes of foto's hoor op,BP
Soms als je gewoon in het midden van het lege vlak drukt verschijnt het filmpje als nog (bij mijn iPad tenminste)
Door HoochieHummie
#2915203
Ik vind spelen tussen hond en kat echt leuk om te zien!
Dit tikkertje spelen doet mijn Noorse boskat met mijn Pomeriaantje ook, en je kan in het filmpje zien dat ze echt "plezier" hebben
Door boskat
#2915238
HoochieHummie schreef: Soms als je gewoon in het midden van het lege vlak drukt verschijnt het filmpje als nog (bij mijn iPad tenminste)
Getikt en inderdaad een filmpje ,bedankt voor de tip,het filmpje gaat alleen over een open dag van de schaapskooi :-[ :)
Door HoochieHummie
#2915247
boskat schreef: Getikt en inderdaad een filmpje ,bedankt voor de tip,het filmpje gaat alleen over een open dag van de schaapskooi :-[ :)
Haha ook leuk maar niet de bedoeling  :) ik heb het juiste filmpje wel kunnen zien dus hoe dat dan kan???
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door