Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2914987
Ik heb het forum al een beetje doorgespit, maar ben nog niets tegengekomen waar ik wat aan had (maar nu kan dat ook aan mijn zoeken liggen  :-[)

Dus bij deze :
Zijn er hier mensen die een goede tip hebben voor een vakantieadres in Italië of Kroatië ?
Mag een huis en/of caravan zijn, met het liefst zwemwater in de buurt voor onze 2 labjes 

Ben heel benieuwd !!

* Edit, accommodatie moet op de BGG zijn, want Kay durft absoluut geen trappen te lopen *
Laatst gewijzigd door Monique77 op ma 28 apr 2014, 15:56, 1 keer totaal gewijzigd.
#2914997
lightning schreef: Wij zitten via vrienden van mijn ouders in een kamer met 2 honden en zwemmen 3 meter van de tuin af hooguit, maar ik weet niet of ze "vreemde" mensen willen, die ze niet kennen. Ik wil wel vragen?
Heel graag !! Oh ja, en wat ik vergeten was in de 1e post ... Het moet wel op de BGG zijn, anders durft Kay niet naar boven  ::)
#2915014
Monique77 schreef: Helaas .... Maar Kay beneden laten staan vind ik ook zo wat  :-[ ;)
Ja dat is vervelend dan ja. Het is wel dichte trap en zo, maar dan houd het op denk ik van mijn kant dan. Zijn vast nog genoeg andere opties. ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door