Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door lightning
#2914638
Na lang nog na vechten voor deze kittens, omdat we dachten dat er 1 ook nog eens een neurologisch probleem had en zo, gaat het toch redelijk goed met de kleintjes. Ze zijn nu al redelijk groot aan het worden, helaas willen ze alleen niet zelfstandig eten, dat is nog steeds bijna een gevecht, nog nooit mee gemaakt dit. Zindelijk zijn ze wel, ze rennen en spelen en doen alles verder, behalve eten dan.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2914718
Ze zijn prachtig! Maar dat vind ik al jou kittens :smitten: Met een hond die niet wil eten weet ik hoe frustrerend dat kan zijn.
Geniet van ze, na alle ellende met dit nest hebben jullie dat allemaal wel verdiend  :-*
Door Ramses1
#2914737
Ze zijn wel heel erg mooi en zien er ook zo koddig uit.  ;D
Wat vreemd dat ze niet willen eten. Dat heb ik nog nooit gehoord. 
Gebruikersavatar
Door Neally
#2914758
Wat een mooie kittens zijn het. En je ziet gelukkig niet dat ze niet willen eten.
Sterkte nog met dat laatste.
De poppetjes..... :smitten: :smitten:
Door lightning
#2914772
;D ;D ik zal geen foto's meer plaatsen :P.

Tja dat niet willen eten is echt ook nieuw voor mij. Allebei willen ze niet eten. Dus is altijd bijvoeren met pipetje en dat is soms zelfs een drama, maar als ik niet iets geef vallen ze af. nu groeien ze nog. Zelfs vlees willen ze niet. verder zijn ze gezond en groeien (nog) door mij.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door