Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Monnie
#2914411
Ik ben Monique ben trotse bezitter van mijn 6 lieve katten. Zal ze even aan jullie voorstellen  we hebben Roxanne een 4 jarige exotic poes.  . Dan hebben  we Djoy zij is 2 jaar en een htk kat. Dan hebben we nog 4 maine coons  Anaya 2 jaar. Divah 1 jaar, Isa 1 jaar en Kingston 16 weken oud. Hij komt bij een fokker weg die dus vers vlees voert. Vandaar dat ik me nu dus wil gaan verdiepen in vers vlees voeren.
We hebben hem nu 2 weken in huis en geven hem dus vers vlees en sinds een week wil Isa ook dit wel eten maar nog niet veel. Weet niet of we de rest zover kunnen krijgen vooral Roxanne is heel erg kieskeurig en trekt overal haar neus voor op. 
Door Ike
#2914419
Welkom op Barfplaats  :)
Wat goed dat je ze over gaat zetten op vers vlees!
Door Anne in Zweden
#2914841
Zes katten! Sommige mensen hebben het toch maar getroffen in het leven! :D

Welkom op barfplaats! Enne, wat Mowgli bedoelt is: heb je ook foto's van je poezels? :biggrin2:
Door Ramses1
#2914867
Anne in Duitsland schreef: Zes katten! Sommige mensen hebben het toch maar getroffen in het leven! :D

Welkom op barfplaats! Enne, wat Mowgli bedoelt is: heb je ook foto's van je poezels? :biggrin2:
+1
Door Monnie
#2915094
Ok komen hier de foto's van mijn poezels
Roxanne exotic shorthair
Afbeelding
Djoy HTK
Afbeelding
Anaya maine coon
Afbeelding
Divah maine coon
Afbeelding
Isa maine coon
Afbeelding
Kingston maine coon
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Monnie op ma 28 apr 2014, 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door