Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2913974
Gisteren even naar de markt geweest voor sokken, ik kwam terug met een neonroze broek. Probleempje, want ik heb niets om er boven aan te doen. Dus vandaag weer naar de markt, dit keer de koningsmarkt in Hardenberg (oude woonplaats) om iets bij deze neonroze broek te zoeken. Iets wat ik in de winkel niet kan vinden. Al snel iets gevonden in een felle kleur groen. :) Of het bij elkaar staat, weet ik nog niet! Zien we later wel (anders moet ik gewoon weer shoppen en wat anders bij de broek en shirt kopen  :biggrin2: . Toen de stad nog even door, want die is erg veranderd en wij zijn er eigenlijk nooit in nieuwe stijl geweest. Dus de kledingwinkels bij langs. Ik zag daar ook een Didi, daar moest ik natuurlijk even naar binnen. Want in Emmen hadden ze een mooie broek in de aanbieding maar niet in de maat die ik hebben wilde. Ik naar binnen en hij hing er 2 x in maat 38! Wow, dat maakt de boel wel heel verleidelijk, toch maar gepast. En hij paste perfect, dus ik ook even voorover hangen en dan blijft zelfs de broek goed zitten. WAUW! Mijn eerste broek maat 38 die past is nu een feit. Nu gaan we dus echt de laatste loodjes in voor het einddoel.

Ze keken me in de winkel aan, van wat is die mevrouw blij met een broek, ze snapten er niets van, totdat ik zei dat ik van maat 56/58 kwam en nu dan mijn eerste maat 38! Ze vroeg ook nog of ik het prijskaartje ging inlijsten. Ik denk dat de eerste koningsdag een memorabele dag is voor mij, wel een hele leuke! Yes.. het is me gelukt, nu nog de laatste loodjes.

Afbeelding Mijn eerste gestreepte broek sinds jaren! Nu begin ik toch wel echt trots te voelen, soms moet ik toch wel even geknepen worden denk ik voordat ik het echt kan geloven.
#2913996
pike schreef: Top hoor  :D Ik vind het ook een gave broek, mooie stof en kleuren. Vind wel dat ze je korting hadden mogen geven nadat je je verhaal verteld had  :biggrin2:
Hahaha, zat al 50% korting op hoor! Voorheen vond ik hem echt te duur (ook al is die gaaf) Maar ja, had al zoveel broeken moeten kopen, dan hou je wel van korting  ;D
#2914004
Dank je. Ik vind Didi en Steps helemaal geweldig. Maar ja, niet alles staat mij, ik moet dus uit de buurt blijven van die gebreide jukjes met gaten erin, dat staat me niet. Die hebben ze bij Didi! Vind ze zo verschrikkelijk mooi, maar ja. Deze broek sta ik al vanaf februari bij te gapen, eerst was die dus echt te duur, toen was die in de aanbieding en maat 38 was al uitverkocht (natuurlijk) 40 was te groot, die heb ik toen gepast. Nu bij de andere winkel hadden ze hem dus wel. Ik helemaal blij!
#2914005
cj schreef: Weet je, ik ken je niet, maar ik vind je zo'n gaaf wijf!
Saskia
Dank je, ik ben zo aan het veranderen nu, schrik er zelf soms van, maar we zullen wel zien waar we eindigen  :biggrin2: In ieder geval met beide benen op de grond genietend van alles om me heen (het is alsof ik opnieuw geboren ben) Heb zoveel gemist, dus zoveel in te halen :)
#2914050
*Marga* schreef: Heb je nog een hele oude broek bewaard??

maatje 38 tjonge geweldig...
Sterker nog, ik heb alles nog in de kast hangen. De stang buigt bijna door midden, zoveel (overbodige kleding heb ik) Tis natuurlijk ook wel zware kleding.  :biggrin2: Dubbel zo groot als nu

Maar weet je, hier in de buurt zit zo'n coach voor afvallen, ze reed atlijd in een auto rond met haar foto erop en haar grootste broek, altijd als ik dat zie denk ik wauw. Maar ik geloof dan nooit dat ik dat ook heb gered. Stom eigenlijk, maar ja, zie me ook nog niet met 2 benen in een oude broek stappen, ben altijd bang dat ik omval (vanwege mijn verlamming en de beperktheid tot bewegen, met 2 benen in 1 pijp)

Ga halverwege volgende maand een vriendin van mij blij maken met shirtjes maat 46..
#2914054
Mara M schreef: Wow. Geweldig zeg! Maat 38. Daar kan ik nog ff van dromen.
Dank je!  Niet te lang van dromen er gewoon naartoe leven.. werkt veel beter! Ik zou echt nooit meer terug willen naar waar ik vandaan kom. Kan me zoveel te beter bewegen. Ok met een strakke broek heb ik het ook wel eens moeilijk om voorover te bukken, maar kan enorm goed opstaan als ik van de grond moet opstaan. Dacht al dat dat altijd zo moeilijk zou blijven gaan. Zelfs als ik val, dan val ik veel zachter, had altijd gedacht dat als ik minder dik ben ook geen kussens meer heb om op te vallen. Maar ben veel veerkrachtiger (schijnt het. 2 jaar geleden op de sheltiedag ben ik voor de laatste keer gevallen. Toen trok Prudence mij met geweld omver. Dit jaar in april, weer op dezelfde regiodag van shelties, weer gevallen en ik heb me helemaal geen pijn gedaan, kwam over een boomstronk te vallen. Wilde met mijn andere voet de val opvangen, maar die zette ik dus ook op een glad stukje boomstronk en dat ging niet goed. Maar ik stond in no-time rechtop. Iemand trok mij aan mijn arm omhoog. Ik had zoiets van Wauw die is sterk!

Oh ja, wat niet meer gaat als je lichtgewicht bent is een op hol geslagen auto op te vangen en tegen te houden. Heb een week lang een hele blauwe arm gehad (nu nog trouwens) lol Met mijn vorig gewicht zou ik hem wel tegen hebben kunnen houden. maar nu niet meer. Denk dat een stationwagon daar net iets te zwaar voor is. haha
#2914062
Neally schreef: Oh wat geweldig. Helemaal zelf gedaan. En nu na al die tijd een broek doe zo graag wilt.  :-* :bigarmhug:
Dank je! Ja, zo ongelofelijk hé! Alleen nu heb ik nog een probleem, weet niet wat ik er morgenvroeg bij aan moet. Had al met mijn ma zitten bomen, een blauwe blouse en een roze hempje.. (zij had het andersom in gedachten, kan wellicht ook?) Ook maar een blauw hempje en een roze blouse klaar leggen dan. Zoveel kleuren in de kast, zoveel te kiezen, wel erg moeilijk  :biggrin2:
#2914203
Mijn riem zit weer op het 5de laatste gaatje, niet omdat ik dikker ben geworden, maar omdat de broek precies om de heupen past, en mijn heupen zijn nu eenmaal zo breed. Met een precies passende broek lijkt mijn buik niet zo groot. (en is ook niet zo groot) pas als je een te grote broek aan hebt, is dat zo. Nu voel ik me echt slank!  Voel me zo ongelovelijk trots! Voor het eerst durf ik echt te zeggen, ik mag er zijn! YES!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door