Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Whooppie
#2913322
Met toestemming van de moderator geplaatst

Op 3 en 4 mei is er een event voor mens en dier in Bergschenhoek ( vlakbij Rotterdam AirPort ) het is gericht op gezondheid voor mens en dier .
De toegang is gratis en je mag je hond meenemen ook is er voor kinderen wat te doen , hierbij een link naar de website daar staat alles wat er te doen is en wie er staan .

www.humanimalevent.nl

Groetjes Sabine
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2913462
Maxi's 3-tal schreef: Waar het hart van vol is...............


En als je eens een leuke vent ontmoet heb je alleen maar oog voor zijn dalmaat. :biggrin2:
Ja dat was een gemiste kans....
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#2913473
*Dorothea* schreef: O sorry smiley vergeten  :biggrin2:
die dalmaat paste niet in mijn roedel  :P
tsss, schrik me rot hier, bang dat ik wat verkeerd gezegd had. >:(

oh ja, nu was het die dalmaat. Dus hij moet gek op honden zijn, maar liefst zelf geen hond hebben? :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2913475
Maxi's 3-tal schreef: tsss, schrik me rot hier, bang dat ik wat verkeerd gezegd had. >:(

oh ja, nu was het die dalmaat. Dus hij moet gek op honden zijn, maar liefst zelf geen hond hebben? :biggrin2:
jawel, hij moet een dalmatierteef hebben of een leuke dekreu.  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#2913505
*Dorothea* schreef: gewoon een leuke vent voor mens en dier.....

Whoopi sorry voor het of topic gaan  :-[
Als ik er nog eentje tegen kom dan zal ik hem gelijk naar je toesturen. 8)
Whooppie schreef: Geeft niet wie weet als je er heen gaat kom je een leuke vent tegen  :)
Moest er wel om lachen  :biggrin2:
Hopelijk gaat het een goed bezocht evenement worden!  :)
Gebruikersavatar
Door Whooppie
#2913548
Het zou wel heel leuk zijn ja het is georganiseerd door tinlo en goede en gezonde voeding staat centraal, er worden ook een aantal lezingen gegeven en ik geloof ook dat er iemand een lezing geeft waarom rauw voer beter is dan brok ,vandaar dat ik heb gevraagd of ik het hier mocht plaatsen .
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door