Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door hannabelgje
#2908503
En dat terwijl hij normaal echt een barfmonster is. Ik vind hem net iets te schraal dus was al aan het ophogen, maar hij eet slecht. Voor morgen maar kvv eruit voor het manneke. Kijken of hij dat wel braaf wil eten. Hij gedraagt zich verder compleet normaal. 
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2909459
En wat was het dat hij kreeg?
Iets hards?

Jullie weten dat Luis hier slecht tegen bot kan he.  Dus moet ik het malen. Maar ik had de wilde eendenboutjes en eendennekken een tijdje niet meer zo heel fijn gemalen maar wat grover.  En na een tijdje wilde meneer plots geen eend meer.  Ook geen spier van eend trouwens.  Ale, het ging wel maar echt met lange tanden.
Nu ik het weer fijner maal gaat het weer hop naar binnen.
Mijn theorie is nu dat hij er telkens toch wat buikpijn van kreeg en het daarom na een tijdje ging weigeren...  Ik heb er niets van gemerkt, maar dat lijkt mij de enige echte verklaring. 

Een paar dagen kvv en dan weer botjes proberen lijkt me een strak plan. En als je op zeker wil spelen kan je daarna steeds zachte botsoorten afwisselen met de harde en niet te vaak achter elkaar harde.  Ale, het is maar een idee he. Misschien was het helemaal iets anders. Misschien wilde hij gewoon even lui zijn...  Als ze meer eten krijgen dan ze eigenlijk eetlust hebben, kan dat wel eens voorkomen.  ::)
Door hannabelgje
#2910147
Hij begon met miepen met een eendennek geloof ik.
Hij heeft heel de week verder goed kvv gegeten.  Ook eend trouwens. En hij heeft een kippennekje gegeten. Oh en haas wilde hij ook niet vandeweek.
Door hannabelgje
#2913218
Inmiddels is meneertje weer op vleesbot. Ik doe het wel nog in stukjes voor hem, maar hij eet het weer in elk geval. Hij is wel nog steeds minder fel op zijn eten dan hij normaal is.
Door hannabelgje
#2913393
Hij is nu 2,5 jaar. Ik vind hem wel aan de dunne kant. Ik geef hem nu meer spier/orgaanvlees.  Dat eet hij wel goed zonder zeuren. Hij maakt ook echt geen zieke indruk ofzo. Meer zo van heb je niks wat ik lekkerder vindt vrouwtje. ::)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door